دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1394 - 09:35

دانشجوی واحد میانه، مربی تیم ملی جوانان بوکس شد

عیسی گل محمدی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه به عنوان مربی تیم ملی جوانان بوکس منصوب شد.
کد خبر : 22501

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، گل محمدی با تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس به این مهم دست پیدا کرد. وی با تیم پیوند ساپکو تجربه کسب 5 دوره عنوان قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد.


تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات جهانی، تمرینات خود را با سرمربیگری محمد عاشری و با مربیگری عیسی گل محمدی از روز شنبه آغاز کرده است.


عیسی گل محمدی متولد میانه، یکی از پرافتخارترین مربیان بوکس کشور است. وی بوکس را از سال 1373 زیر نظر استادان شهرستان جلیل علیزاده، نوید حسن زاده و رحمت اله جلیلی در میانه آغاز کرد.


دوران طلایی ورزشی گل محمدی در تهران بوده که در سال 1378 به مقام قهرمانی کشور دست یافت و به تیم ملی امید کشور راه یافت. پس از عضویت در تیم امید، در مسابقات آزاد مجارستان مقام هایی کسب کرد.


از سال 82 تا 89 به عنوان مدیر و سرمربی تیم استان تهران و توابع در مسابقات قهرمانی کشور شرکت داشته و همیشه این تیم را در سکو نگه داشته است.


از دیگر افتخارات عیسی گل محمدی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه می توان از قهرمانی بوکس آذربایجان شرقی در رده جوانان در سال 78-77 و حضور در قهرمانی کشور، قهرمانی بوکس تهران و توابع تهران جوانان و بزرگسالان در سال 81-79، حضور در باشگاه ترابوزان اسپورت ترکیه در لیگ آزاد، قهرمانی مسابقات بوکس آزاد جهانی مجارستان در سال 82، پرافتخارترین و جوان ترین مربی لیگ برتر با 28 سال سن، فنی ترین مربی لیگ بوکس ایران برای چند دوره، فنی ترین مربی در مسابقات جهانی در کشور آذربایجان در سال 87، چند دوره به عنوان سرمربی و مدیر تیم های بوکس جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات بین المللی و ... نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته