دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهدی هاشمی‌نسب:

بهترین گلزن دربی بعد از انقلاب هستم/ بازیکنان دو تیم باید مثل گلادیاتور‌ها بجنگند

مدافع سابق سرخابی‌ها گفت: بعد از بازیکنان بزرگی چون صفر ایرانپاک و حسینعلی کلانی در کنار غلامحسین مظلومی و علی جباری جزو 5 گله‌های تاریخ دربی هستم.
کد خبر : 224847

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی هاشمی‌نسب در خصوص دربی 85 استقلال و پرسپولیس گفت: «دربی همیشه جذاب است و حرف و حدیث‌هایی که پیرامون آن زده می‌شود و عدد 6 و 4 را که هواداران دو تیم نشان می‌دهند بیانگر آن است که این بازی اهمیت زیادی دارد. بازی همچون گذشته حواشی زیادی به همراه خود دارد و من امیدوارم دیدار پنج‌شنبه دو تیم همچون حواشی‌اش جذاب باشد.»


وی ادامه داد:«نمی‌دانم چرا بازیکنان دو تیم اینکار را انجام می‌دهند یکی عدد 4 نشان می دهد یکی هم 6 نمی دانم نشان دادن این عدد‌ها چه دردی را دعوا می‌کند . بازیکن باید در زمین مثل گلادیاتور‌ها بجنگدد تا تیمش پیروز شود.»


او در مورد اینکه به نظرش شانس کدام تیم برای پیروزی در دربی بیشتر است، بیان کرد: «اگر می‌توانستم پیش‌بینی کنم کدام تیم برنده می‌شود قطعا برای همه بازی‌ها پیش‌بینی می کردم و درآمد زیادی از این قدرتم کسب می‌کردم. الان که پرسپولیس بالای جدول است و استقلال در پایین قرار دارد خیلی سخت‌ است که بگویی شانس کدام تیم برای پیروزی بیشتر است. یادم هست آن زمانی که بازی می‌کردم هرگاه استقلال بالاتر بود پرسپولیس بهتر بازی می‌کرد و عکس این قضیه هم رخ می‌داد. بنابراین نمی‌توان گفت چه تیمی در دربی برنده می‌شود. اگر دو تیم در بالای جدول قرار داشتند من پیش‌بینی می‌کردم دربی 85 مساوی می‌شود.»


مدافع پیشین سرخابی‌ها خاطرنشان کرد: «در روز دربی چه با مربی ایرانی و چه با مربی خارجی که در این بازی روی نیمکت تیم‌ها می‌نشینند تیمی که از لحاظ روحی در شرایط بسیار بهتری قرار دارد، برنده از زمین خارج می‌شود. دربی بازی روح و روان است و تیمی که بر بازی مسلط تر باشد، برنده می‌شود. حاضرم با کسانی که می‌گویند جو ورزشگاه بر روحیه بازیکنان تاثیری ندارد شرط ببندم 5 دقیقه به شروع دربی از سر زمین تا ته زمین بدوند چند بار به زمین می‌خورند. برای همین می گویم برنده دربی تیمی است که بازیکنانش بر اعصاب‌شان مسلط باشد.»


وی درباره اینکه او توانسته با پیراهن پرسپولیس 4 گل و با استقلال یک گل در دربی بزند، تصریح کرد: «لطف خدا و دعای پدر و مادرم باعث شد تا بتوانم این گل‌ها را بزنم وگرنه برای من مدافع زدن 5 گل در دربی که بازی خیلی خیلی سختی است کاری غیر ممکن برایم بود. حالا من بهترین گلزن پس از انقلاب دربی هستم و بعد از بازیکنان بزرگی چون صفر ایرانپاک و حسینعلی کلانی در کنار غلامحسین مظلومی و علی جباری جزو 5 گله‌های تاریخ دربی هستم.»


هاشمی‌نسب با اشاره به این موضوع که به بازیکنان سرخابی توصیه می‌کند به تیم مقابل نروند، تاکید کرد: «من با پیراهن پرسپولیس 4 گل به استقلال در دربی زدم. در جام باشگاه‌های آسیا با دو گلی که در دو بازی به ثمر رساندم تیم را دو مرحله بالاتر بردم. اگر بازیکنی چنین موفقیت‌هایی را برای پرسپولیس یا استقلال رقم زد، تحت هیچ شرایطی به تیم حریف نرود چون مهدی هاشمی‌نسب حواشی بدی را تجربه کرد و دوست ندارد بازیکن دیگری این تجربه دشوار را پشت‌سر بگذارد.»


مربی تیم خونه به خونه درباره درگیری که او در تمرین تیمش با عده‌ای افراد داشت، تصریح کرد: «قبل از تمرین 5 تا لیدر داخل زمین آمدند و پس از بحث با بازیکنان تیم شروع به فحاشی علیه آنها کردند. خصوصیات اخلاقی من هم به گونه‌ای است که با بازیکنان تیم هیچ‌وقت رابطه شاگرد و مربی نداشتم و با آنها رفیق هستم. وقتی این توهین‌ها را دیدم، به حمایت از بازیکنانم بر سر لیدرها فریاد زدم که آنها برای من و دیگر بازیکنان چاقو کشیدند و با وساطت برخی که سر تمرین بودند ماجرا فیصله داده شد.»


هاشمی‌نسب افزود: «جای تاسف دارد در زمین تمرین که محل ورزش است شاهد حرف‌های رکیک و چاقوکشی بودیم. امیدوارم علی امیری مدیرعامل باشگاه خونه به خونه با جدیت پیگیر رفتار زننده‌ای باشد که در تمرین تیم‌مان شکل گرفت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته