دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
روزبه چشمی:

دربی را باید ببریم چون به هواداران استقلا ل بدهکاریم/ پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما، پنجشنبه روز دیگری است

بازیکن ملی‌پوش استقلال گفت: دربی را باید ببریم چون از ابتدای فصل خیلی هواداران استقلال را اذیت کردیم و به آنان بدهکاریم .
کد خبر : 224809

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، روزبه چشمی هافبک تدافعی استقلال در آستانه دربی 85 به خبرنگار آنا گفت: «دربی، دربی است یک بازی پرهیجان. ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا برنده شویم. البته پیش بینی نتیجه آن خیلی سخت است اما باید دربی را ببریم.»


وی ادامه داد: «در این فصل خیلی هواداران استقلال را اذیت کردیم و به آنان بدهکاریم. با برد در این بازی تا حدود زیادی می‌توانیم بدهی خود را به آنان پرداخت کنیم اما باز هم نمی‌توانیم تسویه حساب کنیم. البته این تنها نظر من نیست و همه بازیکنان تیم چنین نظری را دارند.»


بازیکن استقلال در ادامه و در پاسخ به این سوال که چقدر به شکست پرسپولیس در دربی 85 امیدوار است گفت: «امید که زیاد دارم. همه بچه‌ها هم قسم شده‌ایم که حتما دربی را ببریم و برای رسیدن به این هدف چند برابر بازی‌های دیگر در زمین تلاش خواهیم کرد. به برد تیم بسیار امیدوارم اما به هر حال در فوتبال بعضی‌مواقع نتایجی ثبت می‌شود که به هیج وجه قابل پیش بینی نیست.»


چشمی در مورد بازیکنان پرسپولیس و اینکه این تیم بر خلاف استقلال در خط حمله بازیکنان تاثیر گذاری دارد گفت: «در اینکه بازیکنان خوبی در پرسپولیس بازی ‌می‌کنند هیچ شکی وجود نداد اما شرایط بازی در دربی با دیگر بازی‌ها فرق دارد و ربطی هم به نتایجی که ما و پرسپولیسی‌ها در هفته‌های قبل گرفته‌ایم ندارد.»


مدافع استقلال همچنین در خصوص اینکه استقلال در فصل گذشته با پیروزی در دربی روند رو به رشدش در لیگ سرعت گرفت و امروز هم به نظر می‌رسد استقلال به این بازی به چشم یک سکوی پرش نگاه می‌کند گفت: «امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما برای برد به میدان می‌رویم و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را خواهیم کرد. البته این نگاه هم در تیم رقیب وجود دارد. به هر حال همه چیز در پایان بازی مشخص می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته