دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی خبرگزاری آنا

واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاع‌رسانی معرفی شدند

واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در امر اطلاع‌رسانی و در روند تجلیل‌های ماهانه (مهر) معرفی شدند.
کد خبر : 224688

به گزارش آنا، مدیر عامل خبرگزاری آنا در راستای تجلیل ماهیانه از واحدهای برتر دانشگاهی در امر اطلاع‌رسانی اخبار و انعکاس فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از سه واحد برتر این دانشگاه در ماه مهر قدردانی کرد.


دکتر یاسر احمدوند در نامه‌ای به سه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، دامغان و اصفهان از مدیران روابط عمومی این واحدهای دانشگاهی و نمایندگان خبری خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) قدردانی کرد.


در نامه‌های جداگانه مدیرعامل خبرگزاری آنا خطاب به روسای واحد مربوط آمده است: پیرو تصمیم خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا مبنی بر تشویق و تجلیل ماهانه از واحدهای برتر دانشگاه در عرصه اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای از نماینده آنا و روابط عمومی آن واحد به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با این خبرگزاری و تلاش موثر در اطلاع رسانی و ارسال بموقع اخبار و گزارش‌های فعالیت واحد دانشگاهی‌ در مهر 96 و رعایت شاخص‌های تعیین شده خبرگزاری به عنوان روابط عمومی و رابط خبری برتر تجلیل و قدردانی می‌شود.


به گزارش آنا، در این نامه‌ها، فاتح علی عیدی مدیر کل روابط عمومی واحد تبریز، سیدرضا جزء‌مومنی مدیر روابط عمومی واحد دامغان و امیر اشرافی مدیر کل روابط عمومی واحد اصفهان (خوراسگان) به عنوان نفرات برگزیده و برتر خبرگزاری آنا در ماه مهر معرفی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته