دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
غلامرضا فتح‌آبادی:

استقلال بازیکن شاخصی در دربی ندارد/ شانس دو تیم برابر است

هافبک سابق سرخابی‌ها گفت: در تیم استقلال که بازیکن تاثیرگذار و شاخصی نداریم که بتواند بر جریان بازی تاثیر مستقیمی داشته‌باشد.
کد خبر : 224481

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، غلامرضا فتح‌آبادی از معدود بازیکنانی است که با پیراهن هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی به میدان رفته است. نکته جالب درباره فتح آبادی این است که او برای سرخابی‌ها گلزنی کرده تا جزو بازیکنان خاصی قرار گیرد که دروازه هر دو تیم را در دربی باز کرده است.


وی درباره گل‌هایی که برای استقلال و پرسپولیس زده، گفت: «آن بازی‌ها به خاطرات پیوسته است. من 12 بار با پیراهن سرخابی‌ها در دربی به زمین رفتم و در جریان این بازی‌ها یک بار برای استقلال گل زدم که باعث پیروزی این تیم شد و یک گل هم برای پرسپولیس به ثمر رساندم که در دقایق پایانی بهتاش فریبا توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته امروز دیگر پرداختن به آن بازی‌ها برایم خیلی جذاب نیست و بیشتر دوست دارم شرایط فعلی دو تیم را مورد بررسی قرار دهم.»


فتح‌آبادی در خصوص دربی 85 اظهارداشت: «آمدن وینفرد شفر به استقلال باعث شد تا این تیم شرایط بهتری پیدا کند و به طور حتم در آینده این مربی آلمانی باعث خواهد شد تا استقلال احیا شود و در میان تیم‌های مدعی قرار گیرد. آهنگ حرکتی استقلال با شفر بازی به بازی بهتر شده و فکر می‌کنم در دربی روز پنج‌شنبه نمایش خیلی بهتری از استقلال نسبت به بازی‌های قبلی‌اش ببنیم. پرسپولیس هم با برانکو ایوانکوویچ که سابقه بیشتری مربیگری در فوتبال ایران را دارد، بخت زیادی برای برنده شدن پیدا کرده است، اگر چه در چند هفته گذشته این تیم شادابی همیشگی را نداشته است.»


فتح‌آبادی درباره اینکه بازیکنان شاخص پرسپولیس و استقلال در دربی 85 چه کسانی هستند، عنوان کرد: «در تیم استقلال که بازیکن تاثیرگذار و شاخصی نداریم که بتواند بر جریان بازی تاثیر مستقیمی داشته باشد. با این حال حضور شفر باعث شده تا شکل تیمی استقلال بهتر از قبل شود. در پرسپولیس بیشتر بازیکنان شاخص و اثرگذار هستند. مهم‌ترین آنها که می‌توانند در گلزنی موثر باشند شجاع خلیل‌زاده، علی علی‌پور و گادوین منشا هستند. باید ببینیم کدام تیم در پایان می‌تواند شرایط روحی بهتری داشته باشد تا برنده شود.که البته من معتقدم شانس دو تیم برابر است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته