دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش وزیر ارتباطات به خودکشی دو دختر جوان در اصفهان

وزیر ارتباطات به خودکشی دو دختر جوان در اصفهان واکنش نشان داد.
کد خبر : 224286

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، محمد جواد آذری جهرمی در واکنش به خبر خودکشی دو دختردر اصفهان تحت تاثیر چالش نهنگ آبی در صفحه اینیستاگرام خود نوشت: خبر خودکشی دو دختر نوجوان به دلیل پیروی از رفتارهای شیطان گونه در فضای مجازی برای شنوندگان ناراح کننده و بهت آوربود. بنده نیز از شنیدن خبر متاثر شدم.


وی ادامه داد: باید بپذیریم که در کنار منافع بسیار،‌آفات جدی در فضای مجازی وجود دارد.


جهرمی افزود: به عنوان یک پدر،‌ فرزندانم را به عضویت در شبکه های اجتماعی تشویق نکرده ام و آنها نیز تا کنون عضویتی نداشته اند و همچنان با حضور یک بزرگتر از فضای مجازی بهره می گیرند.



وی تاکید کرد: به عنوان حاکمیت باید مروج ابزارهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از فضای مجازی و همچنین ترویج کننده نحوه صحیح استفاده کوکان و نوجوانان از این فضا و کمک به تولید محتوا و سرویس های متناسب با این سنین باشیم. این از اولین برنامه های وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم بود که به زودی اعلام خواهد شد.


وزیر ارتباطات ادامه داد: اتفاق تلخ امروز اگر منجر به تغییر شیوه های نادرست حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی نشود،‌متاسفانه مجددا قابل تکرار است.


وی افزود: ما در قبال کودکان خود در فضای حقیقی و مجازی مسئولیم. مراقبت از آنها را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب