دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1396 - 12:16
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس خبر داد:

بازبینی بیش از500 اثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره نشریات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس از بازبینی بیش از500 اثر جشنواره نشریات خبر داد.
کد خبر : 223334

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسین حسن پور درویشی در جلسه بررسی آثار دومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی که در سالن کنفرانس ساختمان ولایت برگزار شد گفت: «کمیته بررسی با بررسی بیش از پانصد اثر از واحدهای سراسر کشور در محل دبیرخانه جشنواره در بخش‌های دینی، قرآنی، صنفی، سیاسی، علوم انسانی، علوم پایه، فرهنگی، فنی مهندسی، کاریکاتور، هنری، ادبی و ... را مورد بازبینی قرار دادند.»


وی با توجه به اهمیت برگزاری بیست و سومین جشنواره سراسری مطبوعات و حضور واحد شهر قدس به عنوان نماینده واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه مطبوعات تهران تاکید کرد که همه حوزه ها موظف هستند تعامل و همکاری لازم را داشته و باید در خدمت این دو موضوع باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس گفت: «دو کار مهم واحد شهر قدس اکنون نمایشگاه مطبوعات و جشنواره نشریات هست و انعکاس عملکرد بهینه واحد در راستای حفظ شان و ارزش دانشگاه آزاد اسلامی بوده و لازم است همه پرسنل و عوامل اجرایی جشنواره تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن این جشنواره به کارببندند. »


حسن پور درویشی با دعوت اعضای کمیته اجرایی به تلاش بیشتر ، همدلی، همراهی و مودت آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه همکاران در سایه ولایت فقیه کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد شهر قدس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب