دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1394 - 13:59

گسترش همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با پارک علم و فناوری استان سمنان

با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در پارک علم و فناوری استان سمنان، همکاری‌های بیشتر میان این دو واحد علمی و تحقیقاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 22333

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در این دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با ظرفیتهای این مرکز آشنا شدند و به گفت و گو و تبادل نظر در مورد توسعه همکاری های علمی و تحقیقاتی پرداختند.


دکتر احمد دزیانیان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن ارائه دستاوردهای پژوهشی و علمی این دانشگاه بر لزوم گسترش همکاری های پژوهشی با پارک علم و فناوری استان سمنان به عنوان قطب علمی در استان سمنان تاکید کرد و در ارتباط با توانمندی­های این دانشگاه به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی استان سمنان و بهره­‌گیری از استادان مجرب، اعضای هیات علمی توانمند و وجود دانشجویان نخبه و کارآفرین توضیحاتی را ارائه داد.
وی برآمادگی این دانشگاه برای ایجاد دفتر مرکز رشد واحدهای فناور، برگزاری نشست ها، کارگاههای آموزشی و همایش ها و جشنواره های مشترک تاکید کرد.


رییس پارک علم و فناوری استان سمنان نیز در این دیدار گفت: هدف از برگزاری این دیدار، آشنایی هرچه بیشتر این دو مجموعه علمی با توانمندی­های یکدیگر و گسترش همکاری های دو جانبه است.


دکتر سید محمد اسماعیل جلالی در مورد توانمندی های پارک علم و فناوری از جمله استفرار دبیرخانه هیات امنای منطقه سه فناوری کشور شامل استان های سمنان، گلستان، مازندران، قم، تهران و البرز گزارشی ارائه کرد .


وی به کارگزاری تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان در استان های سمنان، گلستان و مازنداران، جمعیت منطقه ای، مالکیت فکری و ارزیابی اختراع و دفتر تجاری سازی محصول شرکت های دانش بنیان نیز اشاره کرد.


جلالی همچنین در مورد آزمایشگاه­‌های تخصصی و مراکز رشد واحدهای فناور در استان که همگی از قابلیت­­ها و توانمندی­های پارک است و می تواند مورد استفاده افراد خلاق و کارافرین در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود قرار گیرد توضیحاتی را ارائه داد .


در این دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از آزمایشگاه‌های تخصصی و آموزشی پارک علم و فناوری استان سمنان و توانمندی های این مرکز دیدن کردند .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته