دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نورگل یشیل‌کای؛ «دلارام» می‌شود!

ناگفته‌هایی از حضور بازیگر ترک در فیلم بایرام فضلی/ از ترکیه تا اصفهان

فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید، به احتمال قوی با حضور بازیگر معروف ترکیه در اصفهان ساخته و به زوی کلید خواهد خورد.
کد خبر : 223319

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، اوایل مهر ماه امسال بود که خبری مبنی بر حضور «نورگل یشیل‌کای»؛ بازیگر ترک، برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی در رسانه‌ها و به خصوص رسانه‌های مجازی دست به دست چرخید. خبری که مهرداد فرید؛ تهیه‌کننده فیلم مذکور بلافاصله تکذیب کرد و در مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌ها عنوان کرد که از شنیدن این خبر شوکه شده و دنبال این است که منبع اصلی خبر را پیدا کند. در همین مصاحبه وی گفته بود مشغول مذاکره با بازیگران ایرانی برای حضور در این فیلم هستند که اسم هیچ‌کدامشان هم مشخص نشده است. البته گفتنی است که در چند روز گذشته حضور فرهاد اصلانی در این فیلم قطعی شد.


خبری که مهرداد فرید تکذیب کرد باعث شد به طور کامل حواشی ایجاد شده برای فیلم جدید بایرام فضلی جمع شود. گرچه این اولین باری نیست که حواشی حضور بازیگران ترک و کشورهای دیگر و یا خواننده‌های لس‌آنجلسی در فیلم‌های ایرانی پخش می‌شود و از آنجا هم که هیچکدوم از این شایعه‌ها به حقیقت نرسیده است با تکذیب این خبر از سوی تهیه‌کننده نیز همه مطمئن شدند که قرار نیست بازیگر ترکی برای بازی در فیلم ایرانی به ایران سفر کند.


اما نکته‌ای که از دو روز گذشته موجب دامن زدن دوباره به این ماجرا شد، اتشار پست‌هایی بود که «نورگل یشیل‌کای» از حضورش در شهر اصفهان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در توضیح آن‌ها نوشته بود که قرار است در فیلم «جن زیبا» کاراکتری به نام «دلارام» را بازی کند که از ابتدای تولد ناشنوا بوده و قدرت صحبت نداشته است. وی همچنین نوشته: «باید برای آواهایی که از دهان این نقش هنگام واکنش و یا تلاش برای بیان کردن موضوعی، شنیده می‌شود، تمرین کنم.»


برای تایید حضور او در تماسی با بایرام فضلی به عنوان کارگردان فیلم «جن زیبا» کاجرا را جویا شدیم که وی از صحبت در این باره سر باز زد و جوابگویی و توضیح این جریان را به تهیه‌کننده سپرد و گفت: «قرار بر این است که من در خصوص این مسایل صحبتی نکنم و خود آقای فرید پاسخ‌گوی این مسایل باشد. خود او پیس از این ماجرا را تکذیب کرده و حالا خودش هتر می‌تواند توضیح دهد.»


توسط کارگردان به سوی تهیه‌کننده سوق داده شدیم که البته مهرداد فرید نیز با بیان جمله «به زودی اطلاع خواهم داد!» تقربیا حضور این بازیگر ترک را تایید کرد.


در نهایت می‌توان گفت این نخستین باری است که شایعه حضور یک بازیگر از کشور دیگر تا حد زیادی به واقعیت نزدیک است و این حقیقت را پست‌ها و استوری‌های «نورگل یشیل‌کای» در صفحه اینستاگرامش تایید می‌کند اما به هر حال باید منتظر تایید و خبر نهایی مهرداد فرید باشیم.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته