دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار کوثری:

سپاه پاسداران تا آخرین قطره خون در برابر دشمنان خواهد ایستاد

جانشین قرارگاه ثارالله (ع) سپاه گفت:‌ سپاه پاسداران به دشمنان پیام ایستادگی در برابر آن‌ها را منتقل می‌کند و به دشمنان می‌گوید که تا آخرین قطره خون‌مان در برابر آن‌ها خواهد ایستاد.
کد خبر : 223093

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ اسماعیل کوثری در گردهمایی رزمندگان سپاه محمدرسول الله (ص) تهران گفت: این مراسم نخستین گردهمایی رزمندگان سپاه محمد رسول الله (ع) است و تصمیم گرفته‌ایم در مقاطع مختلف سال با روحیه دوران دفاع مقدس در پادگان ولیعصر (عج) که یکی از مراکز شاخص اعزام نیرو به جبهه‌ بودف این نشست‌ها را برگزار کنیم.


جانشین قرارگاه ثارالله (ع) سپاه افزود: سپاه پاسداران به لطف خون شهدا و کسانی که برای این نهاد تلاش کرده‌‌اند به دشمنان پیام ایستادگی در برابر آن‌ها را منتقل می‌کند. به دشمنان می‌گوییم تا آخرین قطره خون مان در برابر آن‌ها خواهیم ایستاد.


وی خاطرنشان کرد: پاسداران اسلام که به شهادت نرسیدند، پس از جنگ هیچ‌گاه پاسداری از اسلام را شغل خود نمی‌دانستند و موفقیت سپاه پاسداران هم بر این پایه استوار است.


کوثری با بیان اینکه امروز دشمنان ما به‌ویژه رئیس‌جمهور آمریکا، به خود جرأت عرض اندام و بی‌ادبی را می‌دهند، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا این اجتماع را ببیند تا بداند که افراد قدیمی‌تر در کنار جوانان، در برابر آن‌ها ایستاده‌اند و در رکاب رهبر معظم انقلاب هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته