دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1396 - 10:51
در بیانیه واحد رودهن تاکید شد

جامعه علمی آمریکا فکری به حال محتویات آموزشی خود کند

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با توجه به اظهارات نابخردانه ترامپ تصریح کرد که جامعه علمی آمریکا فکری به حال محتویات آموزشی خود بکند تا منتخب مردمشان از بیان ساده ترین اطلاعات جغرافیایی و تاریخی تا این حد درمانده و عاجز نباشد.
کد خبر : 222837

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در محکومیت سخنان ترامپ بیانیه ای صادر کرد.


متن بیانیه به این شرح است: در روزهای گذشته جهان بار دیگر شاهد نمونه ای دیگر از بی شمار مواردی بود که آمریکا ماهیت و خوی استکباری خود را به روشنی به همگان نشان داد و رئیس جمهور کشوری که داعیه آزادی و نظم نوین جهانی دارد در سخیف‌ترین شکل ممکن بنیان‌های مورد ادعای خویش را نیز زیر پا گذاشت و در مورد ملتی که حریتش را از امام حسین (ع) و جوانمردیش را از امیرالمومنین (ع) به ارث برده است لب به فحاشی و یاوه گویی باز کرد.


البته از کشوری که سالیان سال در سرتاسر جهان ردپای جنایت، خشونت، تجاوز، قتل عام و دخالت هایش به وضوح نمایان است انتظاری بیش از این نیست.


سخنانی از این دست به فرموده رهبر فرزانه انقلاب«ناشی از عصبانیت، درماندگی و سبک مغزی» رئیس جمهور آمریکاست.


کشوری که خودش در انجام هرگونه شرارت و جنگ افروزی در اقصی نقاط جهان سرآمد و پیشتاز است نمی تواند دیگر کشور های آزاده جهان نظیر ایران که هدف سنگین ترین و ناجوانمردانه ترین حملات تروریستی در جهان بوده است را محکوم کند و به ارگان‌های بنیادین نظام اسلامی نظیر شجره طیبه سپاه که برآمده از روح و جان ملت است تعرض کند.


جا دارد جامعه علمی آمریکا فکری به حال محتویات آموزشی خود بکند تا منتخب مردمشان از بیان ساده ترین اطلاعات جغرافیایی و تاریخی تا این حد درمانده و عاجز نباشد و کمتر موجب شرمساری شان شود.


کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با تقبیح این سبک مغزی و نابخردی رئیس جمهور تاجر پبشه آمریکا و حامیان مرتجع منطقه ای وی که دستشان به خون ملت بی گناه منطقه آلوده است حمایت خود را از وحدت عمل، یکدلی و رفتار سنجیده همه مسئولان نظام در برابر این رفتار آمریکا و رکن رکین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نهاد های انقلابی اعلام می داریم و همه مسئولان، دولتمردان، جامعه دانشگاهی ایران اسلامی را به بصیرت و هوشیاری در برابر این نوع حرکات مزبوحانه دشمنان قسم خورده نظام دعوت می کنیم.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته