۲۰/ اسفند /۱۴۰۳
13:54 25 / 07 /1396
به همت گروه دکتری تخصصی مدیریت رسانه واحد دماوند

پنجمین نشست تخصصی رسانه و اقتصاد مقاومتی برگزار شد

پنجمین نشست از سلسله نشست‌های رسانه و اقتصاد مقاومتی به منظور ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای تحقق و پیشبرد اقتصاد مقاومتی به همت مدیر گروه، استادان و دانشجویان دکتری تخصصی مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ این نشست با همکاری انجمن اقتصاد شهری ایران، چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت رسانه، دومین نشست بین المللی اقتصاد شهری و همچنین همکاری تعدادی از پژوهشگران دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.




مدیر گروه آموزشی مدیریت رسانه مقطع دکتری تخصصی واحد دماوند در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با قدردانی از همکاری پژوهشگران و محققان فعال در این زمینه به کارگیری توانمندی های موجود و ارتقای آنها برای پیشبرد اهداف سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و نیز انتظارات جامعه و سازمان ها برای کمک گرفتن از رسانه ها در پیشبرد اقتصاد مقاومتی در جامعه را از مهمترین اهداف مدنظر در برگزاری این نشست علمی و تخصصی برشمرد.


دکتر حمیدرضا حسینی دانا افزود: «در نظر داریم تا با ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای تحقق و پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی گامی مثبت برداشته و آن را تبدیل به گفتمانی عمومی و اجرایی کنیم.»

گوشتیران
قالیشویی ادیب




وی ادامه داد: «پژوهشگران در این نشست که با محوریت نقش رسانه ها در شفاف سازی فضای کسب و کارهای شهری برگزار شد، سعی کرده اند تا راهکارهای پیشنهادی به نحوی باشد تا مردم را به سوی رفتارهای اقتصادی شایسته و مشارکت فعال در فعالیت های اقتصادی رهنمون ساخته و این مهم را در جامعه عملیاتی کنند.»




این نشست با ارایه مقالات خانم ها: ساناز منظم قلعه جوقی با عنوان «نقش رسانه ها و بویژه رسانه ملی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی»، آرزو حسینی اقبال «نقش رسانه های میطی در توسعه اقتصادی شهرها»، سارا علیاری «نقش اقتصاد سالم در رشد سرمایه گذاری و تحقق اقتصاد مقاومتی»، و آقایان: حسین فهیمی تبار با موضوع «بررسی مقررات ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی و نقش رسانه ها در پیشبرد آن» و علی روحی «اقتصاد مقاومتی و نقش رسانه ملی در فرهنگ سازی و شفافیت کسب و کار» دانشجویان مدیریت رسانه مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ادامه و با ارایه مقاله دکتر حمیدرضا حسینی دانا مدیر گروه دکتری تخصصی مدیرت رسانه واحد دماوند با موضوع «نقش واسطه ای رسانه ها بین جامعه و سازمان های مکلف در سیاست های اقتصاد مقاومتی» و نیز پرسش و پاسخ بین حاضرین و سخنرانان خاتمه یافت.




انتهای پیام/

ارسال نظر