دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«آسمان ناکوک» به تدوین رسید

فیلم کوتاه «آسمان ناکوک» به کارگردانی مهتاب غیاثی فراهانی، تدوین خود توسط علیرضا بابایی را آغاز کرده‌است.
کد خبر : 222116

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، این فیلم با نویسندگی مشترک مهتاب غیاثی‌فراهانی و محمدرضا چاپاریان، پنجمین ساخته غیاثی‌فراهانی محسوب می‌شود که در مدت پانزده دقیقه تولید شده و هم‌اکنون مر احل تدوین و صداگزاری رو سپری می‌کند.


داستان این فیلم کوتاه، داستان فرخ مهندس مخابرات است که جهت یک ماموریت یک ساله همسرش مهتاب و پسر ده ساله‌اش سام را به همراه خود به یکی از روستاهای بدون امکانات مازندران می‌برد. مهتاب در بدو ورودبه روستا نمی‌تواند خودش را با شرایط وفق دهد و ساز ناکوک میزند. سام که نوازنده چیره دستی است از همان بدو ورودش به مدرسه مورد توجه و تمجید معلم و همکلاسی‌هایش قرار می‌گیرد. بهنام همکلاسی سام به او حسادت کرده و برایش مشکلات زیادی فراهم می‌کند...


فرزانه سکوتی، آرین ببری، محمدحسن مجیدی، امین موسوی، رضا موسوی، عاطفه موسوی و محمدرضا چاپاریان بازیگران این فیلم کوتاه هستند.


از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به تصویربردار: علیرضا بابایی، صدابردار: علی سروی، منشی صحنه: انیتا چاپاریان، صحنه و لباس: اختر خوش‌کنار، تدوین و صداگزاری: علیرضا بابایی، مدیرتولید: سودابه موسوی و تهیه کننده: محمدرضا چاپاریان اشاره کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تدوین فیلم کوتاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته