دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1396 - 11:18

دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی دورود با مسئولان

اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود همزمان با شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها با مسئولان شهرستان دورود دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر : 221675

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود با حضور در دفتر امام جمعه، فرماندار، فرماندهی منطقه انتظامی و دفتر نماینده شهرستان دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بر تلاش و کوشش خود برای رشد و پیشرفت همه جانبه دانشگاه و توسعه تحصیلات تکمیلی تاکید کردند.


امام جمعه دورود در این دیدار با آرزوی موفقیت برای رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود، توجه به شعائر اسلامی و توسعه فرهنگ دینی و گسترش فعالیت‌های علمی را از اصلی‌ترین وظایف دانشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش و سعی همه مسئولان این امر بیش از گذشته تحقق یابد.


حجت‌الاسلام رضا حقیان افزود: «مردم ولی نعمتان و صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند لذا مدیران همه دستگاه‌ها بویژه دانشگاهیان باید با تمام توان در پی رفع مشکلات و نیازهای مردم باشند.»


در دیدار مسئولان واحد دورود با فرماندار این شهرستان، تعامل با ادارات و نهادهای دولتی شهرستان و استان و حرکت مجموعه دانشگاه به سوی اقتصاد دانش‌بنیان براساس منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار گرفت .


ماشاءالله نعمتی با توجه به اخذ مجوز اصولی مرکز رشد واحدهای فناور دورود با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، این مرکز را فرصتی مناسب برای پرورش ایده های نو و خلاقیت مبتکران و محققان دانست و گفت: «با استفاده از این پتانسیل می توان امکان تولید ثروت و درآمد را از طریق تجاری کردن ایده‌ها و اختراعات فراهم ساخت.»


در دیدار اعضای هیات رئیسه واحد دورود با سرهنگ ملکشاهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود نیز با گرامیداشت هفته ناجا از زحمات مجموعه نیروی انتظامی در برقراری نظم، آرامش و امنیت اجتماعی قدردانی و بر همکاری دوجانبه در زمینه‌های تحقیق، پژوهش و فعالیت های اجتماعی تاکید شد.


اعضای هیات رئیسه واحد دورود با حضور در دفتر نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی هم حمایت و مساعدت نماینده دورود را برای رشد و توسعه دانشگاه به ویژه در زمینه افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی خواستار شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته