دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1394 - 09:50

زن انتحاری‌، شیعیان عربستان را به انفجاری جدید تهدید کرد

یک زن داعشی تهدید کرد که به‌زودی به همراه برادرش، انفجارهای تازه‌ای علیه شیعیان عربستان ترتیب خواهند داد.
کد خبر : 22138

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از روزنامه «رای‌الیوم»، «ندا معیض» خواهر «عبدالهادی معیض قحطانی» است که به نام «جلیبیب مهاجر» معروف است.


خواهر «جلیبیب» در کاربری شخصی‌اش در توییتر اعلام کرد که قصد دارد عملیاتی انتحاری علیه شیعیان عربستان انجام دهد.


وی یکی از معروف‌ترین زنانی است که به گروه داعش پیوسته‌اند. «معیض» که پیشتر به دلیل فعالیت‌های ضدامنیتی بارها بازداشت شده بود، در سال 2013 از مسیر ترکیه به سوریه رفت تا به داعش بپیوندد، ولی سفر او بدون مَحرم، خشم برخی گروه‌های تکفیری را برانگیخت. وی در پاسخ به این گروه‌ها فاش کرد که به همراه برادرش «جلیبیب» مسافرت کرده است و از یک سال پیش در سوریه به‌سر می‌برد.


وزارت کشور عربستان احتمال می‌دهد که «جلیبیب مهاجر» به‌صورت غیرقانونی به عربستان برگشته است. سرلشکر «منصور ترکی» سخنگوی امنیتی وزارت کشور در این باره گفت: اطلاعات ما نشان می‌دهد که «جلیبیب» از کشور خارج شده بود ولی بعید نیست که به‌ شیوه‌ای غیرقانونی به کشور برگشته باشد.


از سوی دیگر شبکه «العربیه» فهرستی 16 نفره از کسانی را منتشر کرد که به دست داشتن در انفجار مساجد شیعیان در شهرهای «دمام» و «قطیف» مظنون هستند. در این فهرست، نام «جلیبیب مهاجر» نیز به چشم می‌خورد، به همین دلیل خواهر «جلیبیب مهاجر» علاوه بر تهدید شیعیان، تهدید کرد که شبکه «العربیه» را نیز منفجر می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته