دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید هیأت ارزشیابی پرستاری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب

هیأت ارزشیابی رشته پرستاری متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت و درمان و حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، از واحد بناب بازدید کردند و وضعیت رشته پرستاری این واحد را مورد ارزیابی قرار دادند.
کد خبر : 221354

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این هیأت از فضاهای آموزشی، پژوهشی، کتابخانه دیجیتال، امکانات آزمایشگاهی و تجهیزاتی رشته پرستاری بازدید کرده و در جلسات جداگانه ای با هیأت رئیسه واحد، اعضای هیأت علمی و نمایندگان دانشجویان رشته پرستاری درباره وضعیت رشته پرستاری این واحد به بحث و گفت‌وگو پرداختند.


هیأت ارزشیابی رشته پرستاری، آزمایشگاه‌ها، امکانات و زیرساخت‌های واحد بناب را بسیار مناسب و کافی دانسته و بویژه آزمایشگاه‌های واحد را از مجهزترین آزمایشگاه‌های منطقه عنوان کردند.


این هیأت پس از بازدید با هیأت رئیسه واحد بناب تشکیل جلسه داده و با تأکید بر وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالای واحد به خاطر اقدامات انجام شده در راستای بهبود وضعیت رشته پرستاری از جمله اختصاص دانشکده و کتابخانه مجزا و جذب هیأت علمی جدید از رئیس واحد بناب قدردانی کرد.


رئیس واحد بناب نیز با تشکر از حضور این هیأت بر توسعه رشته‌های پرستاری و مامایی تأکید کرد.


دکتر سید عبدالله حجتی گفت: «از هیچ کوشش و هزینه ­کردی در تأمین امکانات مورد نیاز و رفع نواقص موجود در این رشته‌­ها دریغ نکرده‌ایم و برنامه‌های مدونی برای رشد و ارتقای هر چه بیشتر این دانشکده و افزایش رشته ­های علوم پزشکی داریم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته