دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1396 - 12:06
همتی مطرح کرد

خنثی‌سازی توطئه‌های منطقه با حضور سپاه/ ترامپ تعادل روانی ندارد

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ تعادل روانی مناسبی ندارد، گفت: از رفتار وی می توان تشخیص داد که وی هیتلر دوم خواهدبود.
کد خبر : 221267

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری آنا، احمد همتی ضمن بیان اینکه بهترین پاسخ در برابر قلدری ها ترامپ، همگرایی، وحدت و اجرای کار دقیق و قانون‌مند در کشور است، ابراز داشت: طبق گزارشی از مرکز پژوهش های مجلس، برنامه ششم ۶۵ آیین نامه نیاز دارد که تاکنون باید سر رسید حدود ۴۰آیین نامه ابلاغ می شد اما تاکنون حتی یک مورد از آن نیز ابلاغ نشده است.


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در واکنش به اظهارت شب گذشته رئیس جمهور آمریکابا تاکید بر اینکه ترامپ تعادل روانی ندارد، ابراز داشت: سابقه اقدامات وی نشان می دهد که با هیلتر دوم مواجه هستیم که اگر با همین منوال پیش رود خطری برای صلح جهانی محسوب می شود خوشبختانه کشورهای دنیا در مقابله با ترامپ موضع گیری خوبی دارند و صحبت های او را رد کردند و تنها رژیم اشغالگر قدس از او حمایت می کند.


همتی در ادامه تصریح کرد: اگر آمریکا و متحدانش بخواهند علیه برجام اقدامی صورت دهند مسلما مجلس قاطعانه تر برخورد می کند پشتیبانی کشورهای جهان از ایران به اسثناء عربستان که جای تاسف دارد که با اسرائیل همراهی می کند، نشان می دهد جمهوری اسلامی در جهان جایگاه خود پیدا کرده و جلوی این قلدری ها به خصوص رئیس جمهور آمریکا خواهد ایستاد.


وی با بیان اینکه آمریکا می خواهد فرهنگ کازینویی را در سیاست جهان حاکم کند، افزود: ترامپ و کشورهای استکباری با اصل انقلاب مخالف هستند چرا که در تضاد با منافع آن ها حرکت می کند و از انجا که سیاست های آمریکایی در جهان اسلام به لطف سپاه پاسداران به شکست منجر می شود لذا این نیروی قدرتمند که در تامین امنیت منطقه نقش به سزایی دارد را مورد هجمه قرار می دهند.


توطئه های بزرگ منطقه با حضور سپاه پاسداران خنثی شد


عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه توطئه های بزرگی که در منطقه وجود داشت با حضور سپاه پاسداران خنثی شد، تاکید کرد: آمریکا می خواهد سلطه گری خودش را بر جهان عرضه کند و مشخصا از این وضعیت نا خرسند و به ایجاد هجمه علیه نیروهای امنیتی ایران می پردازد.


نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موظف هستیم علیه نیروهای متجاوز آمریکایی اقدام کنیم، ابراز داشت: باید با حفظ وحدت در داخل کشور برای اجرای قانون تلاش و از نظر علمی، صنعتی و اقتصاد مقاومتی خودمان را تقویت کنیم و بهترین پاسخ ایران قوی شدن ایران در زمینه های علمی، صنعتی و کشاورزی و توریسم است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته