دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رستمی‌ ابوسعیدی تاکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی صحیح برای تبیین ارزش‌های فرهنگی

نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان تاکید کرد: برای تبیین ارزش‌های فرهنگی لازم است برنامه‌ریزی صحیح و مطلوب برای دانشجویان داشته باشیم.
کد خبر : 2205

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان به اتفاق معاون هماهنگی استان سیستان و بلوچستان و هیئت همراه از واحد زابل بازدید کردند.


دکتر علی‌اصغر رستمی‌ ابوسعیدی در بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در زمینه ساخت و ساز مسجد در این واحد دانشگاهی تاکید کرد و گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی، تشویق و ترغیب جوانان به امور فرهنگی و به خصوص فریضه نماز مستلزم داشتن مسجد و فضای مناسب است.


این مسئول از نمایشگاه عکس که به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، در این واحد دانشگاهی برگزار شده بود نیز بازدید کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه عکس می‌تواند راهکاری مناسب برای یادآوری خدمات ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، برای نسل جوان باشد.


وی از نحوه اجرای برنامه‌های پژوهشی و فرهنگی در واحد‌ها و مراکز آموزشی استان سیستان و بلوچستان ابراز رضایت و عنوان کرد: با توانمند شدن حوزه پژوهشی و فرهنگی کیفیت فعالیت‌ها و برنامه‌ها در همهٔ زمینه‌ها ارتقا خواهد یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته