دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همایش ملی «ربات‌های صنعتی هوشمند» در دانشگاه آزاد اسلامی اهر برگزار می‌شود

دومین همایش ملی «ربات‌های صنعتی هوشمند» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار می‌شود.
کد خبر : 220105

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: «در راستای ایجاد فرصتی مناسب برای ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی-پژوهشی در زمینه ربات های صنعتی هوشمند، همایش ملی مهندسی با عنوان «ملی ربات های صنعتی هوشمند» دوم آذر سال جاری برگزار می شود.


دکتر نادر اسدی گفت: با توجه به برگزاری موفق اولین دوره این همایش علمی فراخوان دومین دوره این همایش با محوریت مهندسی برق، «کنترل-الکترونیک-مخابرات-قدرت- بیوالکترونیک»، مهندسی مکاترونیک، مهندسی مکانی و مهندسی کامپیوتر اعلام و علاقه مندان مقالات خود را می توانند تا مورخه چهارم آبان ماه سالجاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند.


اسدی از اهداف برگزاری این همایش را توسعه همکاری های علمی با مراکز صنعتی کشور، افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه، تشویق پژوهشگران و متخصصان، ایجاد فضای مناسب برای ارائه نتایج پژوهشی عنوان کرد.


دومین همایش ملی «ربات های صنعتی هوشمند» دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در دوم آذر سال جاری برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند مقالات پژوهشی و علمی خود را تا چهارم آبان سال جاری به وب سایت این دبیرخانه به آدرس https://conf.isc.gov.ir/ciir96/fa ارسال کنند آخرین مهلت ثبت نام نیز تا 28 آبان 96 است.


انتهای پیام/

برچسب ها: نادر اسدی همایش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته