دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق:

ماموریت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)در راستای تجربیات دفاع مقدس است

امیر سرتیپ دوم خوش قلب گفت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)با استفاده از تجهیزات به‌روز شده و بومی و نیروهای متعهد و بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس به ماموریت ذاتی خودش ادامه می دهد.
کد خبر : 219684

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا، امیر محمد خوش قلب، فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق پیرامون نقش قرارگاه پدافند هوایی در دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع همه جانبه از حریم هوایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های نیروهای مسلح در حال انجام است.


فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)با حمایت نیروها و همدلی و بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس در دفاع از نظام و ارزشهای انقلاب اسلامی با اقتدار و صلابت هر چه تمام تر به ماموریت ذاتی خودش ادامه می دهد.
وی ادامه داد: قرارگاه پدافند هوایی در بحث تهدیدات هوایی و تهدیدات دور ایستا اولین یگانی است که در کشف تهدیدات با بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز شده و بومی و نیروهای متعهد فعالیت می کند.
وی با اشاره به رشادت‌های نیروهای پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس، افزود: انهدام بیش از ۶۰۰ فروند هواپیمای جنگی و ۶۰ فروند بالگرد دشمن از افتخارات پدافند هوایی در دوران جنگ تحمیلی است.
خوش‌قلب اظهار کرد: امروز به برکت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح و به‌ویژه پدافند هوایی، شاهد فضایی امن در آسمان ایران اسلامی هستیم.
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، نقش این نیرو را در مجموعه شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور بسیار حساس و خطیر دانست و گفت: پدافند هوایی از نظر تجهیزات و امکانات دفاعی به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا مجهز می باشد.
وی نمایشگاه دفاع مقدس شهرستان میناب را قدمی در جهت ترویج و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب دانست و بیان داشت: ارائه دستاوردهای بومی که در هیچ کتابی نوشته نشده در این نمایشگاه ها در انتقال تجربیات برای مخاطبان موثر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته