دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با طرحی از سهیل دانش‌اشراقی

پوستر فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به عنوان جدیدترین ساخته هومن سیدی با طرحی از سهیل دانش‌اشراقی طراحی و رونمایی شد.
کد خبر : 219602

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، سهیل دانش‌اشراقی با انتشار پوستر این فیلم در صفحه اینستاگرام خود خبر از طراحی و رونمایی آن داد. فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» جدیدترین ساخته هومن سیدی است که احتمال حضور آن در سی و ششمین حشنواره فیلم فجر وجود دارد.


این فیلم با بازی نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، علی اعلایی و فرهاد اصلانی همانند فیلم‌های قبلی هومن سیدی دارای یک فضای عجیب، غریب و متفاوت است.


مرجان اتفاقیان، نوید پورفرج، هامون سیدی، لادن ژاوه وند، مهیار راحت طلب، مهرداد بهاالدینی، معیین شاهچراغی، اشکان حسن پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت،تیام منیری، تبسم جمالی پور، منصوره ایلخانی، کامران دبیری، صفر محمدی، محمود کیان، نازنین بیاتی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


سهیل دانش‌اشراقی کاریکاتوریست، گرافیست، طراح داستان مصور، طراح بازی‌های رایانه‌ای و گیتاریست است که جایزه‌های متفاوتی را در این حوزه به دست آورده است.


این هنرمند بیش از این مدیر هنری فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا بوده و به علاوه پوسترهای فیلم‌های زیادی را طراحی کرده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته