دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1394 - 11:24
معاون پژوهش و فناوری واحد پرند:

توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه یک گام موثر در راستای کارآفرینی است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند از آزمایشگاه ها،کارگاه ها وتجهیزات HPLC مراکز تحقیقاتی واحد شهرضا بازدید کرد.
کد خبر : 21944

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید ذاکر بستان آباد به همراه دکتر مسعود صالحی‌پور رئیس دانشکده علوم زیستی واحد پرند و عضو هیئت علمی واحد پرند با هدف آشنایی با فعالیت‌های مرکز تحقیقاتی بیوتکنولوژی و تبادل اطلاعات علمی درباره تجاری سازی و کار با دستگاه HPLC از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا بازدید کردند.


معاون پژوهشی واحد پرند در این دیدار به همراه مهندس سحابی مسئول مرکز تحقیقات واحد شهرضا و جلیلوند ناظر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی، از بخش های مختلف دانشگاه، شامل مجموعه ورزشی (استخر، پارک آبی)، دانشکده تحصیلات تکمیلی، تجهیزات پیشرفته دانشکده داروسازی بازدید کردند.


در این بازدید مهندس سحابی مسئول مرکز تحقیقات واحد شهرضا درباره ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا در زمینه تولیدات علمی و دستاوردهای پژوهشی توضیحاتی ارائه کرد.


معاون پژوهشی واحد پرند با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با سرعت به سوی کیفی سازی حرکت می کند گفت: توسعه شبکه های آزمایشگاهی دانشگاه یک گام موثر در راستای کارآفرینی است.


ذاکر با توجه به ضروری بودن خرید دستگاه HPLC برای مرکز تحقیقاتی بیوتکنولوژی واحد پرند و ارتباط با صنایع داروسازی، سم شناسی و سایر مراکز صنعتی برای متنوع سازی درآمد بازدید از مراکز تحقیقاتی و آشنایی نزدیک با این تجهیزات را برای بازآموزی و تبادل نظر مهم دانست.


وی افزود: امید است با تعامل همکاران و حمایت رئیس واحد و کمک مسولان بتوانیم در پیشبرد اهداف علمی، پژوهشی دانشگاه قدمهای سازنده ای برداریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب