دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1396 - 04:45
خجسته در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

نامه نمایندگان به رئیس‌جمهور برای پیگیری وضعیت ایثارگران / وضعیت بد بانک و بیمه دی

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم از ارسال نامه جمعی از نمایندگان به رئیس‌جمهور جهت پیگیری مشکلات بهداشت و درمان ایثارگران خبر داد.
کد خبر : 219052

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه در حال حاضر شاهد مشکلات زیادی در بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم، گفت: فراکسیون ایثارگران باید جلسات مستمری برای رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری برگزار کند ولی تا الان شاهد این روند نبودیم.


نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس دهم با اشاره به ضرورت برگزاری حداقل یک جلسه در ماه توسط هیئت رئیسه این فراکسیون توضیح داد: موضوعاتی همچون بیمه دی نیازمند پیگیری جدی است. این بیمه، هم اکنون بیمه ای ورشکسته، ضعیف و ناتوان است اما شاهدیم که هم اکنون ایثارگران از بیمه ایران به سمت بیمه دی سوق داده شده‌اند و این امر پذیرفتنی نیست.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین مشکل ایثارگران بحث بهداشت و درمان است، ادامه داد: بیمه ایران، به دلیل طلب هزار و هشتصد میلیارد تومانی خود، حاضر به بیمه کردن ایثارگران نیست و تمام این مسائل نیازمند پیگیری جدی است.


عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم با بیان اینکه برای حل مشکلات بهداشت و درمان ایثارگران، امیدی به بنیاد شهید نداریم، توضیح داد: در این زمینه با همراهی جمعی از اعضای فراکسیون ایثارگران در حال ارسال نامه ای به رئیس جمهور هستیم که امیدواریم راهگشا باشد.


خجسته با بیان اینکه در حال حاضر تجمع‌های ایثارگران در برخی استان‌ها در حال شکل‌گیری است، افزود: مسئولان نباید اجازه دهند افرادی که زمانی خود و زندگی خود را برای این انقلاب داده اند، برای احقاق حق خود در حوزه بهداشت و درمان تجمع کنند.


عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس باید برای بررسی وضعیت ایثارگران، از نهادهای مرتبط گزارش خواسته و گزارش نیز ارائه بدهد. متاسفانه بانک دی را نابود کردند امری که بسیار اشتباه و به ضرر جامعه ایثارگران بود و باید مورد رسیدگی قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته