دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1397 - 11:20
نوبخت در مجلس:

بنیاد شهید به تنهایی نمی‌تواند بیمه تکمیلی ایثارگران را متقبل شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بنیادشهید به تنهایی نخواهد توانست خدمات مناسبی در بیمه تکمیلی به ایثارگران و خانواده‌هایشان ارائه دهد.
کد خبر : 350926

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدباقر نوبخت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح دو فوریتی اصلاح تبصره یک و حذف تبصره‌های دو تا چهار بند الف و اصلاح بند ب ماده ۱۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در مخالفت با این طرح گفت: هدف از ارائه این طرح برطرف کردن مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران و خانواده‌هایشان است. اگر این مشکلات با تغییرات جزئی رفع می‌شد، دولت استقبال می‌کرد.


 


رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه تصریح کرد: طبق این قانون، دولت باید هزینه‌های درمانی خانواده‌های شاهد و ایثارگر را تأمین کند و اعتبار آن هر ساله در بودجه لحاظ شود. چرا که طبق تبصره یک ماده 13 تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند هزینه‌های بیمه تکمیلی ایثارگران را از محل اعتبارات خود تأمین کنند.


وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بیمه تکمیلی از سوی دستگاه‌ها کیفیت بیشتری خواهد داشت و در شرایط کنونی بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نخواهد توانست خدمات مناسبی به ایثارگران و خانواده‌هایشان ارائه کند.


 


انتهای پیام/4034/ن


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته