دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمد پورپناهی*

نگاهی به ورزش دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

مدتی سعادت شد و در دانشگاه بزرگی که زمانی در پشت میزهایش علم می آموختیم افتخار تدریس داشته باشم، دانشگاهی که در نظرم چه به لحاظ علمی و چه به لحاظ تجهیزات و زیرساخت‌ها متفاوت بود.
کد خبر : 219004

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل یکی از بزرگترین و مدرن ترین دانشگاه های استان اردبیل است که با زیرساخت های مناسب و شرایط علمی مطلوبی که ایجاد کرده، یکی از قدرت های علمی در استان اردبیل به شمار می آید و عالاقه مندی به تحصیل در این دانشگاه نشان از بالندگی و وجود بستری مناسب برای تحصیل علم در این دانشگاه است.


همپای سایر رشته های این دانشگاه، رشته تربیت بدنی با وجود دو سالن ورزشی مجهز و مدرن یکی از ایده آل ترین سالن های ورزشی در استان به شمار می رود که علاوه بر سرویس دهی به دانشجویان با برنامه ریزی مناسب در تایم های مختلف در اختیار علاقه مندان نیز قرار می گیرد.


فعالیت دو سالن بزرگ شهید دهقانی نیا و جهان پهلوان رضازاده از نقاط قوت این دانشگاه حضوری بزرگ است که در جریان میزبانی والیبال نیز بار تمرین تیم های حاضر بر دوش این دانشگاه بزرگ بود سالن های این دانشگاه با تمامی امکانات و تجهیزات در اختیار تیم های خارجی جهت تمرین و آمادگی قرار می گرفت که رضایت کادر فنی و مربیان تیم های حاضر در والیبال از شرایط این سالن ها نقطه ی قوتی برای استان و نشان از توجه ویژه ی مدیریت این دانشگاه به ورزش دارد.


وجود این سالن های چندمنظوره برای ورزش های مختلف مانند بسکتبال، والیبال، ژیمناستیک و ... به همراه سالن های دیگر در مجاورت این دانشگاه، شرایطی ایده ال را برای پیشرفت و تمرین دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده است.


فعال بودن کادری متخصص و مجرب از مدیران ورزشی در کنار آن باعث ایجاد شرایط مطلوب تری برای استفاده ورزشکاران و دانشجویان این دانشگاه بزرگ شده است و همچنان روز به روز شاهد ایجاد شرایطی بهتر و مناسبتر از سوی مدیران ورزشی این دانشگاه هستیم، سالن بدنسازی این دانشگاه علاوه بر اینکه تمام مدت در اختیار دانشجویان قرار می گیرد در تایم هایی نیز به علاقه‌مندان این رشته ورزشی اختصاص می یابد که از این تجهیزات ورزشی مدرن استفاده کنند و مدیران در تلاش برای ایجاد بستری مناسب جهت حضور دانشجویان سایر رشته ها نیز در این سالن ها هستند.


برگزاری همایش های پیاده روی در کنار کارهای فرهنگی و دوره های مختلف از دیگر فعالیت های امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل است.


توجه ویژه به استانداردهای ایمنی در سالن های ورزشی این دانشگاه از نکات مثبتی است که کمتر سالنی در استان داری این استانداردهاست. در کل تجهیزات، امکانات، و عوامل اجرایی این دانشگاه در تلاش برای ایجاد شرایط مساعدتر و ایده آل تری برای دانشجویان هستند و در این راه شاهد پیشرفت های مناسبی بوده ایم و امیدواریم با وجود این نیروهای متخصص و فارغ التحصیلان تربیت بدنی در کنار این کادر روز به روز شاهد پیشرفت های بیشتری در حوزه ی ورزش دانشجویی باشیم.


* مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب