دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کاهش 2.7 درصدی تردد در محورهای برون شهری

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در 24 ساعت گذشته تردد در محورهای برون شهری در مقایسه با روز قبل از آن 2.7 درصد کاهش یافت.
کد خبر : 218836

به گزارش گروه اقتصادی آنا از مدیریت راه های کشور، در حال حاضر به ‌استثنای راههای بسته شده، بقیه راه های کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.


ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:


جاده رامیان- اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان و مسیر جدید استهبان - نی ریز، واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی بسته است.


همچنین جاده قدیم فسا - داراب، واقع در استان فارس به دلیل آبگرفتگی و راه فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، تا اطلاع بعدی ، بدلیل نبود ایمنی کافی بسته است.


جاده دارزین- دهبکری، واقع در استان کرمان تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی در این مسیر برای رانندگان وسایل نقلیه بسته شده است.


در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج - تهران ، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج ، آزادراه ساوه - تهران ، آزادراه قم - تهران، تهران - شهریار، پاکدشت - تهران، آزادراه تهران - قم و آزادراه تهران - ساوه بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.


براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و 75 تردد شمار فعال در راه‌های برون‌ شهری، در 24 ساعت گذشته سهم وسایل نقلیه سنگین 13.3 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح انجام شده و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.


هموطنان می توانند برای دریافت اطلاعات راه‌ها و آخرین وضعیت راه های کشور، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته