دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ایران 2- توگو صفر

برد آسان مردان کی روش در اولین گام/ خط و نشان برای روسیه با دبل انصاری‌فرد

تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شد در اولین بازی دوستانه خود در راه آماده سازی برای حضوری شایسته در جام جهانی 2018 روسیه با دو گل تیم ملی توگو را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
کد خبر : 218566

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،اولین بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از صعود به جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی مقابل توگو آغاز شد ک ه در نهایت شاگردان کی روش موفق شدند با دو گل کریم انصاری‌فرد این بازی را به سود خود پایان دادند تا با روحیه خوب برای دومین بازی دوستانه خود که هفته آینده در شهر کازان مقابل تیم ملی روسیه میزبان جام جهانی قرار است برگزار شود خود را آماده کنند.کی روش در بازی امشب سعی کرد به بازیکنان جوان تر خود را در این بازی فرصت دهد تا آنان را در یک بازی رسمی محک بزند.


ترکیب تیم ملی ایران :


حامد لک، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان(73 سیدجلال حسینی)، وریا غفوری، احسان حاج صفی(46 سعید آقایی)، سعید عزت اللهی(46 امید ابراهیمی)، احمد عبدالله زاده(73 وحید امیری)، مهدی ترابی(77 اکبر ایمانی)، سامان قدوس(63 رضا قوچان نژاد)، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد


*سرمربی: کارلوس‌کی روش


ترکیب تیم ملی توگو:


سابیرو واسا، فرانکو آتچو(84 آتسو سکو)، حکیم اوروساما، ماتیو دوساوی (75 سنام وومه)، اورو اوکوریکو(65 ماکیلبه کولون)، استیو لاوسن، کوکو (75 گیلائوم ینوسی)، لالاوله آتاکورا، فودولابا، اورتگا دینه و ایلهاس ببو(65 کوملان آبگنیادان)


*سرمربی:لروی توگو


داور وسط: یعقوب عبداله باقی


کمک داور اول: راشد الحکمانی


کمک داور دوم: رشید الغیطی


داور چهارم: موعود بنیادی فر



اخطار:



لالاوله آتاکورا(84)



دقایق حساس:


*دقیقه 2 : اولین حمله خطرناک بازی توسط ملی پوشان کشورمان اتفاق افتاد و شوت محکم وریا غفوری از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه توگو به بیرون رفت.


*دقیقه9: همکاری مهاجمان ایران توپ را به محوطه جریمه توگو رساند و در این لحظه کریم انصاری فرد که در موقعیت خوبی صاحب توپ شده بود با بی دقتی ضربه خود را از بالای دروازه به بیرون زد.


*از دقیقه10 تا 22 بازی اتفاق خاصی در جریان بازی نیفتاد و دو تیم بازی پایاپایی را ارائه کردند.


*دقیقه 23 : توگویی ها که تا این دقیقه از بازی حرفی برای گفتن نداشتند توسط اورتگا صاحب شدند و این بازیکن نیز ارسال خطرناکی روی دروازه ایران کرد که با پرش به لک مهار شد.


*دقیقه 24: یک بار دیگر تیم مهمان دروازه ایران را با خطر مواجه ساخت و شوت از راه دور ماتیو دوسوی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.


*دقیقه 33: شوت آچکو از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.


*دقیقه 35: مدافع توگو روی کاوه رضایی داخل محوطه جریمه خطایی را انجام داد که بر خلاف بازیکنان ایران داور عمانی بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.


*دقیقه 37: تیم مهمان که هر از گاهی حمله خطرناکی روی دروازه ایران تدارک می بیند در این لحظه با ارسال از کناره چپ دروازه ایران را به شدت تهدید کرد اما سیو به موقع لک این توپ را هم از دروازه ایران دور کرد.


*دقیقه 48: اولین خطر نیمه دوم توسط تیم مهمان صورت گرفت و ارسال بازیکنان توگو روی دروازه ایران خطرساز شد اما بازهم لک این توپ را مهار کرد.


*دقیقه 49: شوت سرکش کریم انصاری‌فر از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.


*دقیقه 50: دروازه‌بان توگو ضربه سامان قدوس را به طور ناقص مهار کرد که توپ برگشتی زیر پای انصاری‌فرد قرار گرفت و او هم توپ را از بالای دست دروازه‌بان توگو وارد دروازه کرد.


*دقیقه 59: امید ابراهیمی از جاح راست با یک پاس کات بک توپ را به درون محوطه شش قدم فرستاد و انصاری فرد موفق شد توپ را وارد دروازه توگو کند.


*دقیقه 66 : شوت راه دور و خطرناک لابا با اختلاف کمی از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.


*دقیقه 68: یک شوت خزناک دیگر از سوی توگویی ها و این بار کوفی فرانکو دروازه ایران را به شدت تهدید کرد اما ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعان ایران راهی کرنر شد.


*دقیقه ۷۵: کولون بازیکن تازه به میدان آمده توگو، ضربه‌ای را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه ایران زد که به راحتی در اختیار حامد لک قرار گرفت.


*دقیقه 91: ارسال انصاری‌فرد از جناح چپ را گلر توگو به خوبی قطع کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته