دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حامد لک:

هیچ بازیکنی در تیم ملی فیکس نیست/ توگو به خوبی آنالیز شده است

دروازه‌بان تیم ملی گفت: نه تنها گلرها بلکه هیچ‌کدام از بازیکنان نمی‌توانند خودشان را فیکس تیم ملی بدانند.
کد خبر : 217933

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حامد لک در حاشیه تمرین تیم ملی درباره تمرینات روزهای اخیر در جمع خبرنگاران گفت: «از چهارشنبه ـ پنجشنبه تمریناتمان را آغاز کردیم، مراحل آماده‌سازی را به خوبی زیرنظر کارلوس کی‌روش و کادر فنی‌اش پیش می‌بریم. همه روی دو بازی آینده مقابل توگو و روسیه تمرکز کردیم.»


وی در مورد وضعیت توگو اظهارکرد: «توگو آنالیز شده و کادرفنی به این نتیجه رسیدند که آنها حریف تدارکاتی خوبی محسوب می‌شوند و می‌توانند محک خوبی برای ما باشند. باید بیشتر بازی کنیم تا به آمادگی برسیم.»


لک در مورد حضور ۴ دروازه‌بان در اردوی تیم ملی و اینکه فقط سه گلر به جام جهانی می‌رود، عنوان کرد: «بلیط جام جهانی برای کسی گرفته نشده، ما در وهله اول در باشگاه‌هایمان تلاش می‌کنیم تا نظر سرمربی را جلب کنیم و به اردو دعوت شویم. زمان زیادی تا جام جهانی مانده و تلاش می‌کنیم تا آمادگی خودمان را نشان دهیم و نظر کی‌روش را جلب کنیم. معلوم نیست چه کسی صددرصد دعوت می‌شود و چه کسی خط خواهد خورد، این بستگی به تلاش بازیکنان دارد.»


دروازه‌بان فولادی تیم ملی در مورد اینکه کی‌روش نشان داده خیلی غیرمنتظره ممکن است دروازه‌بان فیکس تیم را تغییر دهد، تصریح کرد: «همان ابتدای صحبت‌هایم هم گفتم، نه تنها گلرها بلکه هیچ‌کدام از بازیکنان نمی‌توانند خودشان را فیکس تیم ملی بدانند، هر کسی که آماده‌تر و تاکتیک‌پذیرتر باشد به تیم ملی دعوت می‌شود. همه تلاش می‌کنند تا در جام جهانی بازی کنند.»


لک در مورد اینکه در دوره قبل به اردوها فراخوانده می‌شد ولی قبل از جام جهانی خط خورد، بیان کرد: «گذشته‌ها گذشته است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته