دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همراه اول ترافیک اینترنت نامحدود شبانه هدیه می دهد

 شرکت ارتباطات سیارایران اعلام کرد: همراه اول از دهم مهرماه، ترافیک اینترنت نامحدود رایگان شبانه ارائه می کند.
کد خبر : 217483

به گزارش گروه اقتصادی آنا از شرکت ارتباطات سیار ایران، همه مشترکانی که از بسته های اینترنت نوترینو استفاده می‌‌کنند در این طرح به مدت محدود و تا پایان پاییز می ‌توانند از ساعت سه بامداد تا 9 صبح از ترافیک نامحدود رایگان بهره مند شوند.


همه مشترکان اعتباری و دائمی که بسته اینترنت فعال دارند می توانند از این طرح استفاده کنند و این هدیه شامل مشترکانی که از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده می کنند، نمی شود.


بنابراین گزارش، این طرح شامل ترافیک اینترنت بین الملل و همچنین سایت های داخلی و شامل همه بسته های یک روزه، یک هفته، یک ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه، یکساله و سایر بسته های اینترنت مانند بسته های اینترنت همراهی و بسته های هدیه طرح تعویض سیم به یوسیم (15 و 20گیگابایت) می شود.


همچنین مشترکان از هریک از درگاه های فعالسازی مانند #1*، #10*، #100*، #1000*، پیامک 8080، پیامک 10، وب سایت و اپلیکیشن «همراه من» و IVR اقدام به خرید بسته کنند، مشمول این طرح می شوند.


طرح به صورت خودکار برای همه مشترکانی که بسته دیتا دارند فعال شده و به شماره گیری کد خاصی برای فعالسازی طرح نیازی نیست.


اکنون شرکت ارتباطات سیار ایران با بیش از 89 میلیون سیمکارت واگذار شده در 1245 شهر (100درصد شهرها) و 43 هزار روستا (86.9 درصد روستاها) و بیش از 70 هزار کیلومتر از جاده های کشور، 96.5 درصد پوشش جمعیتی کشور را زیرپوشش دارد.


ضریب نفوذ اپراتور اول 84.2 درصد و ارتباط رومینگ بین الملل آن با 270 اپراتور در 112 کشور جهان برقرار است.


انتهای پیام/

برچسب ها: همراه اول
ارسال نظر
هلدینگ شایسته