دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی شکایت علی کریمی از جهانیان طبق مستندات

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: طبق مستنداتی که در اختیار داریم به شکایت علی کریمی از باشگاه نفت طلاییه رسیدگی خواهیم کرد.
کد خبر : 217396

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، علی کریمی صبح امروز برای تمرین دادن شاگردانش راهی محل تمرین باشگاه نفت طلاییه شد اما با حرکت عجیبی از سوی مسئولان باشگاه روبرو شد چرا که درهای محل تمرین به روی کریمی و یارانش باز نشد.


این اتفاق در حالی افتاد که به رغم انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی نفت طلاییه کریمی همچنان خودش را سرمربی این تیم می‌داند و وقتی با این حرکت مدیران باشگاه مواجه شد تصمیم گرفت تا از جهانیان مدیرعامل باشگاه شکایت کند و به همین منظور با حضور در سازمان لیگ شکایتش را به مسئولین ذی‌ربط تحویل داد.


سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد شکایت علی کریمی از مدیران باشگاه نفت طلاییه به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «کریمی صبح امروز از مدیران باشگاه نفت طلاییه شکایت کرد و ما هم طبق مستنداتی که دراختیار داریم به شکایت کریمی رسیدگی می‌کنیم.»


وی در خصوص وضعیت سرمربیگری باشگاه نفت طلاییه افزود: «ما منتظر تصمیمات باشگاه هستیم تا سرمربی جدیدش را به ما معرفی کند. هنوز از سوی باشگاه مربی جدیدی به سازمان لیگ معرفی نشد.»


مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در رابطه با برنامه این سازمان برای باشگاه پرسپولیس جهت بازی برگشت مقابل الهلال گفت: «پرسپولیسی‌ها روز 20 مهر مقابل استقلال خوزستان به میدان می‌روند و بعد از آن در 25 مهر به مصاف الهلال خواهند رفت. طبق برنامه سازمان لیگ بازی حذفی این تیم مقابل نفت تهران در روز 29 مهر برگزار می‌شود و بعد از این دیدار در تاریخ 5 آبان ماه هم دیدار دربی بین پرسپولیس و استقلال برگزار خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته