دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1394 - 09:07
رئیس واحد فیروزکوه:

قیام 15 خرداد سرآغاز استقلال طلبی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) بود

امام جمعه موقت شهرستان فیروزکوه در سالگرد قیام خونین 15 خرداد سال 42 گفت: ملت مسلمان ایران با رهبری امام خمینی (ره) توانست یک تحول بنیادین در دکترین فکری جهان اسلام ایجاد کند که تحولات کنونی جهان اسلام از این تفکر و حرکت انقلابی نشات می گیرد .
کد خبر : 21716

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام دکتر رستمی در خطبه های نماز جمعه(دیروز) قیام خونین 15 خرداد را سرآغاز استقلال طلبی ملت مسلمان ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دانست و اظهار کرد: شاخصه های مهم این قیام مبارزه همه جانبه با فساد و انحراف و امید به وعده الهی در حمایت از مسضعفین است، حرف همیشگی امام تکیه به مردم و وحدت کلمه بوده و امام با هرگونه تفرقه و تشتت در جامعه اسلامی به شدت مخالف بود .


وی حمایت مردم از امام را از دیگر ویژگی و شاخصه مهم قیام ایشان برشمرد و تاکید کرد: در احادیث مختلف در رابطه با حضور مردم در حمایت از حکومت های الهی نام برده شده است که در انقلاب اسلامی ایران نیز این شاخصه مهم به چشم می خورد .


امام جمعه موقت فیروزکوه تنها راه پیشبرد انقلاب و گذر از تنگناهای گوناگون را نیز همین اطاعت از ولایت و حفظ وحدت کلمه و امید به الطاف الهی و حمایت های امام عصر دانستند .


رئیس واحد فیروزکوه همه مردم را به رعایت تقوای الهی و دوری از وسوسه های شیطان درون دعوت و تاکید کرد: معضل بزرگ جامعه اسلامی ما فاصله گرفتن از معنویت و اخلاق الهی است که باید این فاصله ها را کم کرد .


انتهای پیام/

برچسب ها: قیام 15 خرداد
ارسال نظر
قالیشویی ادیب