دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1396 - 14:45
ملکی به آنا خبر داد:

استقرار ۹۰ آتش‌نشان در مسیر تشییع پیکر شهید حججی

سخنگوی آتش‌نشانی تهران اعلام کرد که آتش‌نشانان با استفاده از ۳۱ دستگاه خودروی سبک، سنگین و موتورسیکلت در معیت حدود ۹۰ نفر در مسیر تشییع پیکر شهید حججی مستقر می‌شوند.
کد خبر : 216148

سیدجلال ملکی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی مراسم تشییع پیکر شهید حججی اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی تهران تمام توان خود را برای تأمین ایمنی در این مراسم به کار می‌گیرد.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: در همین راستا علاوه بر آماده‌باش همیشگی 130 ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر تهران، آتش‌نشانان با استفاده از 31 دستگاه خودروی سبک، سنگین و موتورسیکلت در معیت حدود 90 نفر نیروی عملیاتی و تعدادی از مدیران ارشد از ساعت 8:30 صبح فردا در 25 نقطه حدفاصل بین میدان شهدا تا میدان خراسان در خیابان 17 شهریور و معابر اطراف مستقر می‌شوند و اوضاع ایمنی را تحت کنترل قرار می‌گیرد.


ملکی با اشاره به اینکه استقرارها تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد ادامه دارد، اضافه کرد: از شهروندانی که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند، تقاضا داریم مانند همیشه همکاری خوبی با آتش‌نشانان داشته باشند، در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته و مراتب را به نیروهای مستقر یا سامانه 125 اطلاع دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته