دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1396 - 17:14

کسب عنوان‌های برتر از سوی آموزشکده سما ازگل –تهران

آموزشکده سما ازگل –تهران در بین آموزشکده‌های سما سراسر کشور در ارزیابی سازمان سما موفق به کسب عنوان‌های برتر شد.
کد خبر : 215079

به گزارش آنا، با توجه به اهمیت و نقش ارزیابی در شناسایی محاسن و محدودیت‌های اجرایی برنامه‌ها و فعالیت‌ها به‌منظور شناخت نقاط قوت و ضعف اجرای طرح‌ها و برنامه‌های پژوهشی و تشویق فعالان پژوهشی در سطح آموزشکده‌ها، سازمان سما هرساله به جمع آوری اطلاعات جهت ارزیابی پژوهشی آموزشکده ها می پردازد که در این ارزیابی آموزشکده فنی و حرفه ای سما تهران-ازگل موفق به کسب رتبه اول در میان آموزشکده های سماسراسر کشور شد.


کسب رتبه سوم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در میان آموزشکده های سراسر کشور در ارزیابی پژوهشی سازمان سما نیز از دیگر افتخارات این آموزشکده است.


باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان سما به عنوان پایگاهی برای هم اندیشی و همفکری پژوهشگران برتر کشور به شمار می رود که برنامه ریزی برای پرورش دانش آموزان و دانشجویان محقق و حمایت از طرح ها و ایده‌های آنان در اولویت امور است.


سازمان سما نیز همه ساله به جمع بندی اطلاعات از آموزشکده های سراسر کشور جهت ارزیابی آنان می پردازد که در نتیجه این ارزیابی ، آموزشکده سما ازگل توانست مقام سوم را از بین کلیه آموزشکده های سراسر کشور از آن خود کند.


در راستای این ارزیابی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما با صدور لوحی از مهناز آب شناس که امور باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و امور پژوهشی آموزشکده فوق را بر عهده دارد تشکر کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سما سما تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته