دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در روند تجلیل‌های ماهانه

واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی از سوی خبرگزاری آنا معرفی شدند

مدیر عامل خبرگزاری آنا در راستای تجلیل ماهیانه از واحدهای برتر دانشگاهی در امر اطلاع‌رسانی اخبار و انعکاس فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از سه واحد برتر این دانشگاه در ماه شهریور قدردانی کرد.
کد خبر : 215016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر یاسر احمدوند در نامه‌ای به سه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های البرز(کرج)، فارس(شیراز) و اردبیل از مدیران روابط عمومی این واحدهای دانشگاهی و رابطان خبری خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) قدردانی کرد.


در نامه‌های جداگانه مدیرعامل خبرگزاری آنا خطاب به روسای واحد مربوط آمده است: پیرو تصمیم خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا مبنی بر تشویق و تجلیل ماهانه از واحدهای برتر دانشگاه در عرصه اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای از روابط عمومی آن واحد به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با این خبرگزاری و تلاش موثر در اطلاع رسانی و ارسال بموقع اخبار و گزارش‌های فعالیت واحد دانشگاهی‌ در شهریور 96 و رعایت شاخص‌های تعیین شده خبرگزاری به عنوان روابط عمومی و رابط برتر تجلیل و قدردانی می‌شود.


به گزارش آنا، در این نامه‌ها، علی بختیار مدیر کل روابط عمومی واحد کرج، حمید کریمی مدیر کل روابط عمومی واحد شیراز و غلامحسین غاربی مدیر کل روابط عمومی واحد اردبیل به عنوان نفرات برگزیده و برتر خبرگزاری آنا در ماه شهریور معرفی شدند. افراد برگزیده علاوه بر واحد دانشگاهی مربوط از سوی خبرگزاری آنا نیز تجلیل خواهند شد.


احمدوند در نامه ای جداگانه از کیومرث حاجی رحیمیان و محسن مرادی، همکاران روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با این خبرگزاری و تلاش موثر در اطلاع‌رسانی و ارسال به‌موقع اخبار و پوشش خبری و تصویری گردهمایی 6 روزه فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی (شمیم بصیرت) قدردانی کرد.


خبرگزاری آنا در دوره جدید فعالیت خود ماهانه سه واحد دانشگاهی برتر در امر اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های علمی پژوهشی، فرهنگی و ... واحدهای دانشگاهی را معرفی کرده و از آنها تجلیل می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته