دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1396 - 10:37
روز آخر هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

خیال راحت پارسی‌ها از صدرنشینی/ پدیده به دنبال گرفتن انتقام از تراکتور

در آخرین روز هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر امروز 4 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
کد خبر : 214589

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در آخرین روز از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز 4 دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین بازی تیم صدرنشین پارس جم در تهران به مصاف سایپا می‌رود.


پارسی‌ها که با تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان از جایگاه خودشان در صدر جدول اطمینان دارند در یک بازی مهم به دیدار شاگردان علی دایی می‌روند که در 3 هفته گذشته نتوانستند بردی کسب کنند و کسب 3 امتیاز در این دیدار خانگی از نان شب هم برای آنها واجب‌تر است. این بازی با هر نتیجه‌ای به پایان برسد پارس صدر جم را از دست نمی‌دهد.


دیگر بازی مهم امروز را دو تیم تراکتورسازی و پدیده در تبریز انجام می‌دهند. دو تیم دو هفته گذشته در رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم رفتند و تراکتور موفق شد با 2 گل دقایق پایانی از سد پدیده بگذرد و تیم مشهدی به دنبال انتقام گرفتن از تراکتوری‌ها است.


پیکان و نفت تهران برگزارکننده سومین بازی امروز هستند. شاگردان مجید جلالی بعد از شکست پرسپولیس با روحیه بالایی پا به سوی این بازی می گذراند و از آنطرف شاگردان علی کریمی که در هفته گذشته 2 امتیاز بازی خانگی خود مقابل گسترش را از دست دادند امیدوارند بتوانند مقابل پیکان به پیروزی برسند.


آخرین بازی هفته هفتم دربی خوزستان است و تیم‌های صنعت نفت و فولاد در آبادان به مصاف هم می‌روند. فولاد در این فصل با هدایت سیروس پورموسوی نتایج خوبی کسب کرده‌است و هم‌اکنون با 10 امتیاز در بین تیم‌های بالانشین جدول است و در طرف مقابل تیم صنعت نفت هم با هدایت فراز کمالوند در هفته‌های گذشته نتوانسته نتایج خوبی کسب کند در این دیدار خانگی به دنبال کسب 3 امتیاز بازی است.


برنامه بازی‌های امروز


جمعه 31 شهریور


صنعت نفت آبادان - فولاد/ ورزشگاه تختی آبادان - ساعت 19:00


مهدی سیدعلی – سعید علی نژادیان – حسن انتظاری – شاهو اصلانی – ناظر: حیدر شکور


پیکان - نفت/ ورزشگاه شهدای شهر قدس- ساعت18:30


مهدی مرجان زاده – یعقوب سخندان – داریوش صابرمطلق – احمد موسوی – ناظر: خداداد افشاریان


سایپـا - پارس جنوبی/ ورزشگاه پاس قوامین تهران - ساعت 18:30


حسین زرگر – علی دودانگه – یعقوب حجتی – حسین زمانی – ناظر: مسعود عنایت


تراکتورسازی - پدیده/ ورزشگاه یادگار امام تبریز- ساعت17:45


حمید حاج ملک – محمدجواد مداح – علی اکبر نوری – سعاد وفاپیشه – ناظر: فریدون اصفهانیان



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته