دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1394 - 15:18
در دیدار دانشگاهیان با فرماندار عنوان شد:

دانشگاه آزاد اسلامی، مهمترین عامل توسعه کیفی و کمی فیروزکوه

صبح امروز در ملاقات رئیس و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با نورالله طاهری فرماندار جدید فیروزکوه علاوه بر تشریح دستاورد های علمی، پژوهشی و فرهنگی این واحد دانشگاهی بر توسعه کمی و کیفی شهرستان فیروزکوه و تداوم همکارهای فی مابین دانشگاه و مدیریت کلان شهرستان تاکید شد.
کد خبر : 21415

به گزارش خبرنگار آنا، فرماندار جدید فیروزکوه در این دیدار با تشکر از حضور مسئولین دانشگاهی در فرمانداری شهرستان گفت: قطعا در توسعه شهرستان از تخصص محققان و پژوهشگران دانشگاهی آشنا با منطقه استفاده خواهیم کرد.


نورالله طاهری توسعه را بدون پژوهش و دانشگاه غیر ممکن دانست و گفت: در هر نقطه دنیا اگر پیشرفتی حاصل شده است مطمئنا دانشگاه و پژوهش نقش اول را داشته است.


وی از مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه خواست تا با تداوم ارتباط موثر و ارائه راه کارهای عملی و کاربردی ضمن کمک به شهرستان فیروزکوه مدیران ارشد شهرستان را در دستابی به چشم انداز ارزنده شهرستان یاری کنند.


در ابتدای این جلسه رئیس واحد فیروزکوه با تشریح عملکرد 31 ساله دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: واحد فیروزکوه درارای پتانسیل بسیار بالایی در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور است و اکنون بیش از 90 درصد قشر تحصیل کرده شهرستان نیز دانش آموخته این واحد دانشگاهی هستند.


حجت الاسلام دکتر رستمی رونق اقتصادی شهرستان را وابسته به حضور ده ها هزار نفر دانشگاهی حاضر در شهرستان دانست و تاکید کرد: در آینده نیز به لطف خدا و با راه اندازی رشته های جدید و مراکز تحقیقاتی متعددی که در چشم انداز این واحد وجود دارد، شاهد توسعه ای بیش از پیش به برکت دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود.


در پایان این جلسه نیز دکتر مهدی زاده اشرفی معاون آموزشی واحد فیروزکوه گفت: در دو مرحله همایش راه کارهای توسعه شهرستان فیروزکوه در دانشگاه برگزار شده همچنین سند چشم انداز توسعه این شهرستان نیز توسط اساتید متخصص دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تهیه و ارائه شده است و این روند قطعا با حضور مدیر موفق و متخصصی همچون جنابعالی در آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت.


این جلسه با دعوت ریاست واحد از فرماندار جهت بازدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته