دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1396 - 10:04
مدیر عامل سایپا:

جریمه‌ای برای بازیکنان درنظر نمی‌گیریم/دایی به دنبال برطرف کردن مشکل فنی تیم است

رضا درویش گفت: تیم سایپا در دو هفته گذشته مشکلات فنی زیادی داشت و به همین دلیل نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.
کد خبر : 213364

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سایپا در دو هفته گذشته مسابقات لیگ و جام حذفی نتوانست انتظارات را برآورده کند و و با دو شکست در مقابل اکسین در جام حذفی و پدیده در لیگ نمایش ضعیفی از خودش به جا گذاشت. شاگردان علی دایی باید در جدالی سخت در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف پارس جم تیم شگفتی ساز این فصل رقابت‌های لیگ برتر بروند.


رضا درویش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج ضعیف سایپا در جام حذفی و لیگ برتر گفت: «بازیکنان سایپا در دو بازی گذشته مقابل اکسین و پدیده اصلا خوب بازی نکردند و سرمربی تیم هم بعد از دیدار مقابل پدیده اعلام کرد که کل تیم اصلا خوب نبود. همه تیم افت شدیدی داشتند که قرار شد کادر فنی این مساله را بررسی کند که به چه دلیل گل بازیکنان تیم در دو بازی افت می‌کنند و نمی‌تواند نتایج خوبی کسب کند.»


وی افزود: «چیزی که به زیبایی‌های فوتبال می‌افزاید نتایج عجیب در این رشته ورزشی است. چه کسی فکر می‌کرد که استقلال خوزستان با 6 گل مغلوب ذوب‌آهن شود یا پرسپولیس که در بهترین دوران خودش به سر می‌برد در خانه مغلوب پیکان شود؟ برای ما هم نتایج عجیبی در دو هفته رقم خورد که امیدوارم کادر فنی با برطرف کردن مشکلات بازیکنان بتوانند در ادامه راه نتایج بهتری کسب کنند.»


مدیرعامل سایپا در مورد جریمه‌هایی که باشگاه برای بازیکنان در صورت کسب نتایج بد درنظر گرفته است گفت: «قطعا همه باشگاهها جریمه‌هایی را برای بازیکنان درنظر می‌گیرند و میزان جریمه‌ها بستگی به نظر هیات مدیره باشگاهها دارد. در حال حاضر جریمه کردن بازیکنان سایپا دردی را دوا نمی‌کند و کادر فنی باید دنبال حل مشکلات تیم باشد.»


درویش در مورد بازی هفته هفتم سایپا مقابل تیم شگفتی‌ساز پارس جم گفت: «پارس جم در این فصل نشان داد که تیم قدرتمندی است و پیروزی این تیم مقابل استقلال گویای قوت تاکتیکی این تیم است. ما هم دو هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکردیم و در این دیدار تمام تلاش خودمان را به کار می‌بریم که پیروز میدان باشیم.»


وی در رابطه با از دست دادن جام حذفی و امید این تیم برای قهرمانی در لیگ افزود: «متاسفانه جام حذفی را از دست دادیم و در روزی که می‌توانستیم خیلی راحت اکسین را شکست دهیم روی اشتباهات خط دفاعی نتیجه را واگذار کردیم. در حال حاضر تنها هدف ما لیگ است و ما در تمام بازی‌ها 90 دقیقه تلاش می‌کنیم پیروز میدان باشیم و وقتی تیمی برای پیروزی می‌جنگد قطعا قهرمانی می‌خواهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته