دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1396 - 13:00
مدیر عامل پارس جم:

بازیکنان خودخواه جم را جریمه می‌کنیم/ منصوریان بدون اسکورت ورزشگاه را ترک کرد

بهرام رضاییان گفت: اگر بعد از گل اول بازیکنان ما خود‌خواهی نمی کردند زودتر دروازه استقلال را باز می‌کردیم.
کد خبر : 212604

بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران و صعود این تیم به صدر جدول رقابت‌های لیگ گفت: «بازی خوبی را از دو تیم استقلال و پارس جم دیدیم. نکته مهمی که در این بازی وجود داشت میل پیروزی هر دو تیم بود که باعث شد بازی جذابیت ویژه‌ای داشته باشد. خیلی خوشحالم که در نهایت موفق شدیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و به صدر جدول صعود کنیم.»


وی در رابطه با انتظارات هواداران جم از این تیم برای ماندن در رده‌های بالای جدول مسابقات بیان کرد: «ما از روزی اولی که در لیگ برتر شرکت کردیم گفتیم هدف ما در فصل اول بقا در لیگ است. در حال حاضر هم نتایج درخشانی کسب کردیم ولی این دلیل نمی‌شود که بخواهیم رویاپردازی کنیم و به فکر قهرمانی باشیم. هنوز هدف ما بقا در لیگ است و از روزی که ماندن ما در لیگ قطعی شد به فکر کسب جایگاه مناسب خواهیم بود.»


مدیرعامل پارس جم در خصوص پرتاب بطری از سوی هواداران به سمت بازیکنان دو تیم گفت: «هواداران پارس جم هیچ حرکت ناشایستی در بازی شب گذشته انجام ندادند اما در پایان بازی چند بطری آب از سوی هواداران استقلال به سمت بازیکنان ما پرت شد که خوشبختانه مشکل خاصی پیش نیامد.»


رضاییان در مورد اسکورت کردن بازیکنان و کادر فنی استقلال در پایان بازی افزود: «در پایان بازی علیرضا منصوریان آخرین نفر از کاروان استقلال بود که رختکن را ترک کرد و در این لحظه ماموران نیروی انتظامی و یگان ویژه هم با منصوریان از سالن بیرون بیرون آمدند که ورزشگاه را ترک کند و به همین دلیل چون پشت سر سرمربی استقلال بودند فکر کردند که در حال اسکورت منصوریان هستند.»


وی در خصوص پاس ندادن بازیکنان پارس جم به یکدیگر در مواقع حساس بازی و صحبت‌های تارتار که اعلام کرد این بازیکنان را جریمه خواهد کرد گفت: «بازیکنان ما بعد از گل اول می‌توانستند خیلی زود به گل دوم برسند و خیال تیم را راحت کنند اما در لحظاتی که تک به تک می‌شدند خودخواهی می‌کردند و می‌خواستند خودشان گل دوم را به ثمر برسانند که متاسفانه توپ آنها به گل هم تبدیل نشد. تارتار اعلام کرد که این بازیکنان را جریمه می‌کند و ما هم از تصمیم سرمربی تیم حمایت می‌کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب