دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 16:44
در جلسه شورای اداری و نشست هم‌اندیشی کارکنان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نراق: مرض داعش و داعشیان عدم شناخت امام است

رئیس دانشگاه آزاد واحد نراق گفت: مرض داعش و داعشیان عدم شناخت امام است، شیعه دو بال ثارالله و بقیت‌الله، عاشورا و مهدویت، دارد و به دلیل همین اعتقاد راسخ شکست ناپذیر است.
کد خبر : 21237

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام دکتر حسن خیری در جلسه شورای اداری و نشست هم‌اندیشی کارکنان با تبریک نیمه شعبان تاکید کرد: نظام مهدوی که انتظار آن را می کشیم طبق روایات ما از افضل اعمال است، رفتار ما است که ظهور را نزدیک یا به تاخیر می اندازیم، اگر رفاه، امنیت، فرهنگ و آسایشی هست مرهون تلاش گذشتگان است، تلاش اولیای الهی، شهدا، فقها، علما، اشک یک پیرمرد و آه مادر شهید جامعه امروز ما را رقم زده است .


عضو هیئت علمی واحد نراق گفت: ما الان وارث گذشتگانمان هستیم، ایمان، امنیت و فرهنگ و همه داشته هایمان ازگذشتگان به ارث برده ایم، اگر ما هم انسان خوبی باشیم در این محصول شریک و سهیم خواهیم بود .


رئیس دانشگاه آزاد واحد نراق گفت: تلاشی که الان ما انجام می دهیم گویا داریم آینده را ترسیم می کنیم و می سازیم. آینده را گذشتگان ساخته اند، آینده در فکر و اراده ماست و ما آنرا می یابیم و می سازیم.


خیری افزود: عده ای به نام اسلام مسلمان و انسانهای بی گناه را می‌کشند و آنان انسان های جاهل و نادانی هستند که حضرت رسول (ص) و امام زمان خود را نشناختند و مصداق حقیقی این روایت هستند که می فرماید: «ومن مات ولم یعرف امام زمانه مات میته جاهلیه».


وی خاطرنشان کرد: مرض داعش و داعشیان عدم شناخت امام است، شیعه دو بال ثارالله و بقیةالله، عاشورا و مهدویت، دارد و به دلیل همین اعتقاد راسخ شکست ناپذیراست و اعتقاد به ظهور امام زمان نور امید را در دلها زنده نگه می دارد .


در ادامه این نشست صمیمی کارکنان و معاونان دانشگاه به طرح مسائل ومشکلات حوزه خود پرداختند و در پایان از یکی از همکاران بازنشسته واحد تجلیل به عمل آمد .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته