دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 15:44
در راستای پوشش امدادی اورژانس تهران طی مراسم ارتحال امام(ره) انجام می‌گیرد؛

استقرار 300 آمبولانس و 2 درمانگاه در اضلاع مختلف حرم امام(ره)

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اعلام کرد: 300 دستگاه آمبولانس و 2 درمانگاه آمادگی امدادرسانی در اضلاع مختلف حرم امام خمینی(ره) آماده امدادرسانی هستند.
کد خبر : 21225

حسن‌عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره تمهیدات اورژانس در بیست و ششمین مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) گفت: از سراسر کشور آمبولانس‌هایی به همراه کاروان‌های اعزامی برای شرکت در مراسم بزرگداشت به تهران می‌آیند که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در محل‌های خاصی از حرم حضور خواهند داشت.


وی افزود: در مجموع 300 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 8 دستگاه موتور آمبولانس و 2 دستگاه موتور چهار چهار چرخ در قالب چهار کمپ و 2 درمانگاه در محل استقرار خواهند داشت.


عباسی عنوان کرد: نیروهایی از جمله پزشک، پرستار، کارشناسان و تکنسین‌های فوریت‌های فوریت‌های پزشکی در درمانگاه‌ها و کمپ‌های متسقر خواهند بود.


مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در ادامه تصریح کرد: شرکت کنندگان در این مراسم می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از پایگاه‌های مستقر در صورت نیاز با شماره 115 تماس حاصل فرمایند تا نیروهای امدادی در اسرع وقت بر بالین آنها حاضر شوند.


وی اضافه کرد: نیروهای اورژانس از روز 13 خرداد(چهارشنبه) تا پایان مراسم روز پنج شنبه در محدوده حرم برای امداد رسانی حضور خواهند داشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته