دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1396 - 16:44

نماینده مجلس: دانشگاه آزاد اسلامی پرند دارای ظرفیت بین‌المللی است

نماینده شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای شورای شهر پرند از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند بازدید کرد.
کد خبر : 212112

به گزارش خبرنگار آنا،‌ حجت الاسلام حسن نوروزی در دیدار با سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با تبریک به دکتر افتخارزاده، حمایت و آمادگی خود را برای کمک به حل و فصل مشکلات واحد پرند اعلام کرد.


نماینده مردم رباط کریم و بهارستان با تأکید بر نقش ارزنده دانشگاه در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب، حضور دکتر ولایتی در رأس دانشگاه را یک نعمت برشمرد و خواستار تقویت نقش دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه شد.


وی شهر جدید پرند را به عنوان چهارراه استانی معرفی و اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند می تواند ظرفیت قابل توجهی را در منطقه به لحاظ جغرافیایی، علمی و فرهنگی ایجاد کند و این واحد با توجه به نزدیکی به فرودگاه امام خمینی (ره) می تواند یک ظرفیت بین المللی در منطقه باشد.»


دکتر سید فرهاد افتخارزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند هم با تشکر از حضور حجت الاسلام نورزوی با ارائه گزارشی از دستاوردها و فعالیت های علمی واحد دانشگاهی واحد پرند، خواستار کمک و همکاری مسئولان برای ارتقا و رشد و توسعه این واحد دانشگاهی شد.


نوروزی در حاشیه این دیدار با حضور در مزار شهدای گمنام واحد پرند با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته