دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1396 - 14:11

هم‌اندیشی فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

نشست هم‌اندیشی فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با حضور تعداد 100 نفر از اعضای هیات علمی در قالب کارگاه تخصصی یک‌روزه برگزار شد.
کد خبر : 212013

به گزارش خبرنگار آنا، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی واحد اردبیل هدف از برگزاری این نشست فرهنگی را بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل اساتید برای همکاری در برنامه های فرهنگی و اسلامی عنوان کرد.


سعید حاجی محمدی با یادآوری نزدیکی بازگشایی دانشگاهها و لزوم آماده سازی زیر ساخت های فرهنگی برای ارایه برنامه های اصولی و هدفمند، استادان دانشگاه را بهترین مبلغ فرهنگی معرفی و این قشر فرهیخته و اندیشمند را برای همکاری در برنامه ها دعوت کرد.


وی اظهار کرد: «این نشست و هم اندیشی فرهنگی با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل آغاز و در ادامه اعضای هیات علمی در 3 کارگاه تخصصی شامل شناخت ها و باورهای فرهنگی، اخلاق و عاطفه فرهنگی و رفتارها و واکنش های فرهنگی به تبادل نظر پرداختند.»


وی موضوعات و محورهای مورد بحث در این کارگروه ها سردرگمی هویت، تضاد ارزش ها، مهارت های ارتباطی، مسئولیت پذیری، عفاف و حجاب، موفقیت، فضای مجازی و بررسی فرصت ها و تهدید ها معرفی کرد.


حاجی محمدی اظهار کرد: «خروجی و ماحصل بحث های انجام شده در این کارگروه ها در قالب یک جزوه تدوین و در اختیار همه اساتید قرار خواهد گرفت.»


وی بیان کرد: « در نشست بعد از ظهر که ساعت 14:30 شروع شد ادامه بحث ها پیگیری شد و ساعت 16:30 در مراسم اختتامیه با ارایه گزارش نهایی کارگروه ها و جمع بندی توسط رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حجت الاسلام مدبر به کار خود پایان داد.»


وی افزود: «اقامه نماز ظهر و عصر و پذیرایی ناهار از شرکت کنندگان در این نشست تخصصی از دیگر برنامه ها بود.»


مدیر کل فرهنگی و اجتماعی واحد اردبیل تصریح کرد: «این نشست هم اندیشی فرهنگی هر 3 ماه یکبار برگزار خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته