دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1396 - 09:31

قدردانی از دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان کرمان

معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما و معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما از حمایت‌های دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان کرمان در عرصه فرهنگی و هنری قدردانی کردند.
کد خبر : 211540

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیران شورای نظارت و هماهنگی سما استان‌ها مؤظف هستند به منظور اطلاع دقیق‌تر از وضعیت واحدهای تابعه حداقل چهار بار در سال از مدارس و آموزشکده‌های سطح استان بازدید به عمل آورده و ارزیابی خود را در اختیار سازمان سما قرار دهند.


استان کرمان با داشتن 4 آموزشکده و 27 مدرسه در 8 شهرستان خود در رده پرتعدادترین مراکز سما قرار دارد.


احمد زرهانی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما در حکمی از همکاری‌های بی‌دریغ سیدحمید غفوری و تعداد محدود دیگری از دبیران شورای نظارت و هماهنگی سما استان‌ در اجرای دقیق آیین‌نامه نظارت و ارزیابی بر آموزشکده‌ها و مدارس در سال تحصیلی 96-95 قدردانی به عمل آورد.


به گزارش آنا، در سال تحصیلی گذشته با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ و هنر اقلیم خود، سه جشنواره آیین سرزمین من، تاریخ شهر من و نقاشی زیر نظر دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی سما استان با شکوه هر چه بیشتر در همه مدارس استان برگزار شد.


قاسم یزدان پناه معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما هم در لوح‌های سپاس جداگانه از نقش ارزنده و حمایت‌های بی‌دریغ سیدحمید غفوری و سایر دست‌اندرکاران این جشنواره‌ها قدردانی به عمل آورد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته