دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1396 - 16:01

آموزش معارف دهه ولایت در واحد تهران جنوب؛ بصیرت و ایمان‌افزایی قشر فرهیخته

کارگاه آموزشی معارف دهه ولایت (غدیر) به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.
کد خبر : 211376

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با توجه به فرارسیدن ایام دهه ولایت و لزوم آشنایی هر چه بیشتر دانشگاهیان با معارف این دهه، کارگاه آموزشی معارف دهه ولایت (غدیر) به منظور بصیرت‌افزایی و ایمان‌افزایی قشر فرهیخته با هدف ارتقای رتبه علمی استادان و برای توانمند شدن کارکنان در مبحث غدیرشناسی از سوی حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد تهران جنوب در دانشکده هنر و معماری واحد برگزار شد.


این دوره با همکاری موسسه غدیرشناسی آموزش عالی حوزوی خاتم‌النبیین (ص) و با تدریس حجت‌الاسلام محمدرضا فوادیان در حوزه غدیر شناسی در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.


مدرس دوره با بیان مهمترین سرفصل‌های ارائه شده در این کارگاه، از جمله تبیین گزاره‌های اعتقادی ولایت، انتصاب یا انتخاب ولی، جریان غدیر و وظایف جامعه اسلامی در قبال غدیر و ارتباط موضوع غدیر با مهدویت با هدف تقویت باور ولایی، بصیرت‌افزایی، ایمان‌افزایی و دانش‌افزایی معارف قرآنی قشر فرهیخته؛ سخنانی را در تبیین حادثه عظیم غدیر و نقش این واقعه تاریخی در استمرار حکومت اولیای دین مطرح و به موضوع غدیرشناسی و مهدویت پرداخت.


در پایان دوره به شرکت‌کنندگان حاضر در کارگاه؛ گواهینامه معتبر از سوی واحد اعطا می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته