دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1396 - 14:26

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب در پی نسل‌کشی مسلمانان میانمار

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب با صدور بیانه‌ای نسل‌کشی مسلمانان در کشور میانمار را محکوم کرد.
کد خبر : 210922

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:


اخبار بسیار تلخ و تکان دهنده‌ای که این ایام از کشتار وسیع و وحشیانه، نسل‌کشی و قتل عام مسلمانان مظلوم و بی گناه میانمار در سکوت سرد، تلخ ، مرگبار و خفت آمیز مدعیان دروغین حقوق بشر و مدافعان سینه چاک آزادی عقیده و بیان به گوش جهانیان می‌رسد، به شدت احساسات پاک و عواطف بشریت را جریحه دار و جهان اسلام و امت بزرگ رسول‌الله را داغدار و انسانیت را در غمی جانکاه فرو برده است.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب، قتل عام انسان‌های مظلوم میانمار را که غالباً زنان و کودکان بی‌پناه هستند را به شدت محکوم و عاملان و حامیان آن را مستوجب عقوبت سنگینی می‌داند.


این واحد دانشگاهی با ابراز همدردی با برادران و خواهران مسلمان میانمار و با تأسی از امام راحل عظیم‌الشان و مقام معظم رهبری که پرچمدار دفاع از مستضعفین و مبارزه با مستکبرین هستند، کشتار وحشیانه اخیر را به شدت محکوم کرده و از همه کشورهای اسلامی، سازمان‌ها و مجامع بین المللی خواستاریم که با پیگیری فعالانه و مجدانه، مانع از ادامه این نوع نسل کشی‌ها و خشونت‌های غیر انسانی شوند.


ملت بزرگ و انقلابی ایران با عنوان ملتی پیشرو در دفاع از حقوق مسلمانان و مظلومان باید بار دیگر رسالت انقلابی خود در دفاع از ملت های بیگناه را ایفا کرده و چون همیشه نشان دهیم که انقلاب اسلامی فراتر از قومیت، نژاد و مذهب، مخالف کشتار انسان های بیگناه در هر نقطه ای از جهان هستیم.


ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب با محکومیت شدید کشتار کودکان، زنان و مردان مسلمان میانمار و به آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان، آمادگی خود را برای هرگونه کمک و یاری اعلام داشته و منتظر فرامین راهگشای مقام معظم رهبری در این مورد خواهیم ماند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته