دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1396 - 13:30
حمید درخشان درگفت‌وگو با آنا؛

حقم را نگیرم علی کریمی روی نیمکت نفت نمی‌نشیند

سرمربی سابق تیم نفت گفت: اگر مدیران باشگاه نفت طلاییه حق و حقوق من و دستیارانم را پرداخت نکنند طبق قوانین فدراسیون فوتبال علی کریمی نمی‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت نفت بنشیند.
کد خبر : 210648

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حمید درخشان در واکنش به این موضوع که پس از چند هفته که او جای علی کریمی را گرفته بود این مربی جانشین وی شد، گفت: نخوب یک گروه جدید هدایت تیم را نفت را برعهده گرفتند و بدون شک این حق را دارند که سرمربی تیم‌شان را انتخاب کنند. من هم مشکلی با این موضوع ندارم و به مالکین جدید نفت تهران که حالا نام تیم را نفت طلاییه کردند، احترام می‌گذارند. آنها قدرت تصمیم‌گیری را دارند. برای‌شان آرزوی موفقیت هم دارم.»


وی در مورد اینکه انتظارش را داشت علی کریمی را به جای خود ببیند، اظهارداشت: «مالک جدید باشگاه نفت اعلام کرده بود که در صورت حضور در این باشگاه و پس از در اختیار گرفتن پروانه مالکیت با افرادی کار می‌کند که نظرش روی آنهاست و حتی به من گفته شده بود که علی کریمی را می‌آورند. من هم مشکلی با این موضوع ندارم و آنها می‌توانند با سرمربی که باب میل‌شان است به میادان بروند تنها باید در مذاکره به من توافق نهایی حاصل شود و حق و حقوقم پرداخت شود.»


سرمربی پیشین نفت تهران در مورد اینکه وی خواهان چه چیزی است، گفت: «من با باشگاه نفت قرارداد داشتم و طبق قرارداد باید مطالبات مالی‌ام پرداخت شود. البته این موضوع در مورد دیگر اعضای کادرفنی که من نفر اول آن بودم، صدق می‌کند. مسئولین باشگاه نفت طلاییه یک جلسه با من مذاکره کردند ولی توافقی حاصل نشد. باید در جلسه یا جلسات بعدی رضایت من تامین شود.»


او تاکید کرد: «اگر مدیران باشگاه نفت طلاییه حق و حقوق من و دستیارانم را پرداخت نکنند من رضایت نمی‌دهم و طبق قوانین فدراسیون فوتبال علی کریمی نمی‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت نفت بنشیند. بدون شک اگر به توافق مالی موردنظرم با باشگاه نفت برسم از این باشگاه جدا می‌شوم و مجوز نشستن علی کریمی روی نیمکت نفت طلاییه صادر می‌شود.»


درخشان درباره اینکه با وجود این‌همه کشمکش و اتفاقات عجیب نفت در رقابت‌های این فصل شانسی دارد یا نه، گفت:‌‌ «تغییرات پی در پی در یک تیم قطعا اتفاق خوبی نیست . من امیدوار هستم که شرایط به گونه‌ای جلو برود که نفت به ثبات برسد و بتواند در 3 جام مهمی که پیش رو دارد ، موفق باشد. نفت در لیگ برتر کار دشواری برای قرار گرفتن در رتبه‌ای مناسب دارد، در جام حذفی به پرسپولیس خورده و در لیگ قهرمانان آسیا هم نماینده ایران است که باید در این رقابت‌ها آبروداری کند. من برای تیم نفت طلاییه آرزوی موفقیت دارم و در صورت گرفتن حق و حقوقم به راحتی از این تیم جدا می‌شوم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته