دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1396 - 12:27
چهار خبر کوتاه/

برگزاری دوره معارف ولایت ویژه غدیر خم در دانشگاه آزاد اسلامی بیله‌سوار مغان

دوره آموزشی معارف ولایت ویژه عید غدیر خم با استقبال کارمندان و استادان و با دعوت از استادان حوزوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار مغان برگزار شد.
کد خبر : 210334

به گزارش آنا، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار به عنوان مدرس دوره ولایت از برگزاری دوره های معارف حضرت امام صادق (ع) و دوره ولایت ویژه عید غدیر خم تشکر کرد.


مهندس بهزاد فرهنگ مسئول دوره آموزش ضمن خدمت کارمندان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان هم استفاده از استادان تخصصی دانشگاهی و حوزوی را در برگزاری دوره ها موفق ارزیابی کرد و از برگزاری دوره های امر به معروف و نهی از منکر ویژه ماه محرم در روزهای آتی خبر داد.


بزرگداشت عید غدیر و ولایت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از واحد صفاشهر، مراسم بزرگداشت عید بزرگ غدیر و ولایت با همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر و همراهی و حضور هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.



محمد صادق کارگر مسئول بسیج اساتید این دانشگاه در این مراسم به اهداف برگزاری نشست اشاره و از زحمات و همراهی دکتر عباس قلتاش و هیات رئیسه واحد برای برگزاری این نشست تشکر کرد.


حجت الاسلام مجتبی کشانی هم به حوادث و وقایع تاریخی قبل و نیز روز عید غدیر خم اشاره کرد و به تشریح اوضاع سیاسی و اجتماعی ایران امروز و تبیین جایگاه ولایت فقیه پرداخت.


برپایی ایستگاه صلواتی از سوی واحد بین‌المللی خرمشهر-خلیج فارس


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر-خلیج فارس گفت : «بازسازی واقعه روز غدیر به همت معاونت فرهنگی سپاه شهرستان خرمشهر، شنبه 18 شهریور برابر با 18 «ذی‌الحجه» روز عید غدیر خم برگزار می‌شود و این واحد دانشگاهی همانند سنوات گذشته اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی می کند .»


این مسئول افزود : «کاروان شادی با حضور مردم ولایی منطقه برگزار می‌شود و در این مسیر، مردم به جشن و شادی سالم می‌پردازند.»


وی خاطرنشان کرد: «ارائه خدمت به زائران در سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، افتخاری عظیم برای دانشگاه بر جای گذاشت و امیدواریم که با هماهنگی هر چه بیشتر بار دیگر خدمتگزار خوبی برای عزیزان در خرمشهری باشیم .»


رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر-خلیج فارس اظهار کرد: «امروز ایران اسلامی به برکت همین اعیاد توانسته است از همه بن‌بست‌ها عبور و در کل ابعاد بر دشمنان اسلام و مسلمین فائق آید.»



جلسه بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس


جلسه بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس به همت بسیج کارکنان دانشگاه با موضوعیت شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد.


در این نشست شیخ مرتضی خزاعل مسول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر با تبریک ولادت امام علی النقی الهادی درباره نحوه مدیریت جهادی 2 شهید والامقام در ابتدای انقلاب پرداخت.


در پایان این نشست مرتضی کرم زاده فرمانده بسیج کارکنان واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس از حضور بسیجیان تشکر و خاطرنشان کرد که این جلسه همه ماهه و با ابلاع موضوع توسط ناحیه مقاومت بسیج در دانشگاه برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته