دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1396 - 15:58
در راستای اطلاع‌رسانی مناسب صورت گرفت

تجلیل واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی از سوی خبرگزاری آنا

مدیر عامل خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا از واحدهای دانشگاهی برتر در امر اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های دانشگاه تجلیل کرد.
کد خبر : 210169

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر یاسر احمدوند در نامه‌ای به سه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های همدان، یزد و کرمان از مدیران روابط عمومی این واحدهای دانشگاهی و رابطان خبری خبرگزاری قدردانی کرد.


در نامه‌های قدردانی جداگانه مدیرعامل خبرگزاری آنا خطاب به روسای واحد مربوط آمده است: پیرو تصمیم خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا مبنی بر تشویق و تجلیل ماهانه از واحدهای برتر دانشگاه در عرصه اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای، از روابط عمومی آن واحد به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با این خبرگزاری و تلاش موثر در اطلاع رسانی و ارسال بموقع اخبار و گزارش‌های فعالیت واحد دانشگاهی‌در مرداد 96 و رعایت شاخص‌های تعیین شده خبرگزاری به عنوان روابط عمومی برتر تجلیل و قدردانی می‌شود. شایسته است آن مقام محترم نیز به نحو مقتضی از ایشان قدردانی به عمل آورند.


به گزارش آنا، در این نامه‌ها، مهدی صفرزداه مدیر روابط عمومی واحد همدان، شهرام شریفی رابط خبرگزاری آنا در روابط عمومی واحد یزد و علیرضا گودرزی مدیر روابط عمومی واحد کرمان نفرات برگزیده و برتر خبرگزاری آنا در ماه مرداد معرفی شدند. افراد برگزیده علاوه بر واحد دانشگاهی مربوط از سوی خبرگزاری آنا نیز تجلیل خواهند شد.


خبرگزاری آنا در دوره جدید فعالیت خود ماهانه سه واحد دانشگاهی برتر در امر اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های علمی پژوهشی، فرهنگی و ... واحدهای دانشگاهی را معرفی کرده و از آنها تجلیل خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته