دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1396 - 12:37

کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان؛ برگزاری وزن‌کشی 5 وزن دوم

مراسم وزن کشی 5 وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان، صبح امروز (سه‌شنبه) در شهر آتن محل برگزاری این مسابقات انجام شد.
کد خبر : 209667

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون کشتی، نتایج وزن کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: در وزن 42 کیلوگرم که 15 نفر حضور دارند، محمد کریمی‌نیا در دور نخست به مصاف میزوکی آراکی از ژاپن می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با آرشات از هند کشتی می‌گیرد.


در وزن 46 کیلوگرم محمدحسین ابوالحسنی در دور نخست با دیلان راگوسین از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی‌گیران روسیه و رومانی می‌رود. در این وزن 16 نفر به روی باسکول رفته‌اند.


در وزن 69 کیلوگرم که 25 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، علی کبیری در دور اول با سامت چتین از نروژ مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده کشتی‌گیران آمریکا و اوکراین روبرو می‌شود.


در وزن 76 کیلوگرم مهران سعادتی‌فر پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با اوتو کتونن از فنلاند کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی‌گیران روسیه و آذربایجان روبرو می‌شود. در این وزن 25 نفر حضور دارند.


در وزن 85 کیلوگرم که 28 کشتی‌گیر حضور دارند، محمد نصرتی در دور اول با روبن بین از نروژ پیکار خواهد کرد. وی در صورت پیروزی، دور دوم به مصاف برنده کشتی‌گیران ترکیه و لیتوانی می‌رود.


این رقابت‌ها از ظهر امروز (به وقت ایران) برگزار می‌شود و فرداشب با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می‌رسد.


انتهای پیام/س


انتهای پیام/

برچسب ها: یونان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته