دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1396 - 12:50

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان منصوب شد

سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در حکمی از سوی رنجبر بهادری منصوب شد.
کد خبر : 209637

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا شهاب در حکمی از سوی شاهرخ رنجبر بهادری دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به سمت سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان منصوب شد.


شهاب که دارای دکتری علوم اقتصادی و عضو هیات علمی واحد سمنان است پیش از این مدیر گروه رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بوده و علاوه بر تدریس دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در سطح دانشگاه‌ها سازمان‌ها و دوایر خصوصی و دولتی، مسئولیت دو دوره معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دامغان و سمنان، ریاست شورای اداری و مالی منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی، عضویت در شورای طرح و برنامه و بودجه منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر کمیته پشتیبانی و مالی-اداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی استان سمنان، عضویت در شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان، عضویت در شورای مرکز رشد دکتر حسابی، مشاور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و ... را نیز در کارنامه اجرایی خود دارد.


در سابقه فعالیت‌های فرهنگی وی، احراز رتبه‌های ممتاز مسابقات قرآنی در دوره‌های مختلف مسابقات قرآن و عترت و کسب رتبه اول در ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی دیده می‌شود.


در متن این حکم خطاب به شهاب ابراز امیدواری شده است که با اتکال به نیروی لایزال قادر متعال در انجام وظیفه و خدمت به اسلام، انقلاب و اهداف مقدس دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته